Ny plæneklipper
Fra : Wagner

Dato : 19-04-07 16:22

Jeg skal bruge en ny plæneklipper.
Kravene er:
-den skal være selvkørende,
-den skal være stærk og ikke pive over lidt højt græs eller lidt jord og
sten,
-den skal ikke have opsamling,
-den skal have sideudkast.
Findes den?
vh
Wagner

Fra : Rene Joergensen

Dato : 19-04-07 16:36

Wagner <wagner@> wrote:

> -den skal være stærk og ikke pive over lidt højt græs eller lidt jord og
> sten,

Det vil jo altid smadre klingen, uanset hvor stærk motoren er.

--
-René

Fra : Leonard

Dato : 20-04-07 08:33

On 19 Apr 2007 15:35:39 GMT, Rene Joergensen wrote:

> Det vil jo altid smadre klingen, uanset hvor stærk motoren er.

Jeg så en klipper, der blev beskrevet som også at være flishugger, men
jeg kan ikke huske hvilket mærke det var.
--
Leonard
http://leonard.dk/

Fra : Rene Joergensen

Dato : 20-04-07 09:13

Leonard <piper28a@gmail.invalid> wrote:

> Jeg så en klipper, der blev beskrevet som også at være flishugger, men
> jeg kan ikke huske hvilket mærke det var.

Man fodrer vel ikke en flishugger med jord?

--
-René