Telefonboks
Fra : Anton

Dato : 19-04-07 09:51

Hej
Jeg søger en telefonboks.
Helst en gammel engelsk telefonboks, alternativt en ældre dansk.
Nogen der har nogen ideer til hvor jeg kan søge i DK.
Jeg har søgt i England, transport prisen gør det næsten umuligt indfor mit
budget.

mvh
Anton

Fra : Lasse

Dato : 19-04-07 10:58

> [...]
> Nogen der har nogen ideer til hvor jeg kan søge i DK.
> Jeg har søgt i England, transport prisen gør det næsten umuligt indfor mit

Der er en auktion kørende på QXL hvor der er en gammel dansk telefonboks fra
1930

Ved ikke om den er uden for dit budget :)

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=505471636

/Las

Fra : Anton

Dato : 19-04-07 13:15

"Lasse" <dontuse@thismailadress.spam> skrev i en meddelelse
> Der er en auktion kørende på QXL hvor der er en gammel dansk telefonboks
> fra 1930
>
> Ved ikke om den er uden for dit budget :)
>
> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=505471636

Jeg syntes godt nok prisen er hamper, og uden for mit budget.
Jeg tror nok jeg har set den før, der kostede den nogt mindre, men var vist
heller ikke i så god stand.

Men tak anyway.

mvh
Anton

Fra : Lars Knudsen

Dato : 19-04-07 13:43

On Thu, 19 Apr 2007 11:58:21 +0200, "Lasse"
<dontuse@thismailadress.spam> wrote:

>Der er en auktion kørende på QXL hvor der er en gammel dansk telefonboks fra
>1930
>
>Ved ikke om den er uden for dit budget :)
>
>http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=505471636

Hehe.. Den er faktisk meget cool. Og tænk på - så tjener man penge
mens fruen pladrer i telefon

** Lars

Fra : Jesper Lützen

Dato : 19-04-07 13:25

On 19 Apr., 10:51, "Anton" <anton...@hotmail.com> wrote:
> Jeg søger en telefonboks.
> Helst en gammel engelsk telefonboks, alternativt en ældre dansk.
> Nogen der har nogen ideer til hvor jeg kan søge i DK.

Har du prøvet at kontakte TDC for at høre om de har en stående du kan
købe til en fornuftig pris? Jeg ved i hvert fald, at der står en del
på deres kabelplads i Slet ved Århus, så mon ikke de med glæde vil
lade dig hente en for et beskedent beløb.

Venlig hilsen

Jesper Lützen

Fra : Anton

Dato : 19-04-07 13:54

"Jesper Lützen" <jesperlutzen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>på deres kabelplads i Slet ved Århus, så mon ikke de med glæde vil
>lade dig hente en for et beskedent beløb.

Det har jeg faktisk overvejet.
Jeg tror dog ikke man bare lige ringer til TDC.
Man skal nok prøve på en lidt speciel måde.
Måske skulle man prøve at køre ud at kigge på den kabelplads (ikke for at
hugge en).

/Anton

Fra : Leonard

Dato : 19-04-07 14:58

On Thu, 19 Apr 2007 14:53:59 +0200, Anton wrote:

> Jeg tror dog ikke man bare lige ringer til TDC.

Jo, jo og det er gratis 80 80 80 80
TDC har faktisk en politik om at du kun må blive stillet om 3 gange før
de skal sætte en detektiv på at finde frem til den rette person.
Så det er bare med at ringe og spørge efter end er kan sælge dig en
telefonboks.

--
Leonard
http://leonard.dk/

Fra : Anton

Dato : 19-04-07 15:47

"Leonard" <piper28a@gmail.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> de skal sætte en detektiv på at finde frem til den rette person.
> Så det er bare med at ringe og spørge efter end er kan sælge dig en

Det må jeg hellere prøve da.
/Anton

Fra : Niels Andersen

Dato : 19-04-07 20:03

Leonard wrote:
> TDC har faktisk en politik om at du kun må blive stillet om 3 gange før
> de skal sætte en detektiv på at finde frem til den rette person.

1) Jeg tror ikke de tæller. Er er flere gange stillet om flere gange.
2) 3 gange er også for meget. Jeg ville forvente max to, én hvis man
ringer til den rigtige koncern. På min arbejdsplads må vi kun stille om
én gang. Dvs. er der nogen der ringer udefra, så sætter man sig
ordentlig ind i situationen, og så finder man den rigtige person.

> Så det er bare med at ringe og spørge efter end er kan sælge dig en
> telefonboks.

Så får man fat i en sælger, der lever af at sælge ting så dyrt som muligt.
Jeg ville også starte med at henvende mig ved lageret, gerne personligt.
Så snakker man nemlig (hvis man er heldig) med én som er relativt
ligeglad, eller måske én som har til opgave at sørge for, at der er
lagerplads nok.

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Anton

Dato : 19-04-07 21:30

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Så snakker man nemlig (hvis man er heldig) med én som er relativt
> ligeglad, eller måske én som har til opgave at sørge for, at der er

Jeg tror du har ret.
Tage ud på lagerpladsen med en æske chokolade, det vil nok hjælpe.

/Anton

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-07 18:59

Anton wrote:
> [...]
> Nogen der har nogen ideer til hvor jeg kan søge i DK.
> Jeg har søgt i England, transport prisen gør det næsten umuligt

Hvor i landet bor du?

Der står en i Staby i vestjylland - jeg tror den er til salg....

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 200.-

Fra : Anton

Dato : 19-04-07 21:29

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse
> Hvor i landet bor du?
Herning.

> Der står en i Staby i vestjylland - jeg tror den er til salg....
Lyder spændende.
Det er da næsten i nærheden.
Har du mere information?
Du kan fjerne dyret i min emailadresse og kontakte mig den vej.

mvh
Anton