skrå have - inspiration
Fra : Karina Andersen

Dato : 18-04-07 23:42

Hej...

Min kæreste og jeg har købt en byggegrund og skal til at bygge nyt
hus...
Problemet (hvis man kan kalde det et problem) er at det er en meget
skrånende grund, og vi mangler derfor noget inspiration til hvordan
den kan indrettes, men har lidt svært ved at finde ret meget på
nettet. Jeg kunne fx godt tænke mig at komme ud og se nogle haver for
at se hvad andre evt har gjort..

KA

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 20-04-07 23:21

http://www.bigbamboostock.com/photos/BALI-0037-terraced-rice.jpg

Stef

Fra : Karina Andersen

Dato : 30-04-07 20:24

hmm tak, var nu ikke lige det jeg havde i tankerne, men tak
alligevel...