At pudse vinduer indvendigt
Fra : Flemming

Dato : 14-04-07 21:49

Hej

Jeg har efterhånden prøvet 3-4 forskelligt slags pudsemiddel til vinduer
indvendigt, men enten så fedter det mere, eller også kan jeg gå og pudse
efter flere gange.
Kan i anbefale noget ?

Mvh. Flemming

Fra : Max

Dato : 14-04-07 21:57

Hej Flemming

> Kan i anbefale noget ?

Almindelig varmt vand, lidt opvaskemiddel og en skvæt
eddike i. Bruge en løst opvredet klud til at vaske vinduet
med og slut af med en gummiskraber.

--
Mvh Max

Fra : Leonard

Dato : 15-04-07 08:02

On Sat, 14 Apr 2007 22:48:31 +0200, Flemming wrote:

> Kan i anbefale noget ?

Microfiberklude opvredet i koldt vand.

--
Leonard
http://leonard.dk/

Fra : Uni Bull

Dato : 15-04-07 11:16

"Flemming" <123spam4me@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan i anbefale noget ?

Ajax Glasrens og nogle viskestykker...

--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-04-07 12:56

In news:46213e59$0$90273$14726298@news.sunsite.dk,
Flemming <123spam4me@gmail.com> typed:
> [...]
>
> Jeg har efterhånden prøvet 3-4 forskelligt slags pudsemiddel til
> vinduer indvendigt, men enten så fedter det mere, eller også kan

Jeg bruger microfiberklude og lunkent vand (3-4 ltr.) med 1½ dl.
sprinklervæske i. Jeg gør først ruderne våde, tager derefter med en
god skraber, og tørrer derefter af i kanterne af ruden med en tør
microfiberklud. Jeg behøver aldrig at pudse efter. Det skal så lige
bemærkes at der ikke bliver røget inden døre her, så der er ingen
nikotin på ruderne.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats