Mørklægnings gardiner billigt??
Fra : Ukendt

Dato : 13-04-07 22:34

Hej

Er der nogle der ved hvor den slags kan fås billigt? de skal være hvide..
sidste år havde Netto dem til salg for 100 pr stk..

Jeg skal bruge 6 stk, så er ikke så interesseret i dem der koster 2-300 pr
stk.. :o/

Mvh
Morten

Fra : Peter Westh

Dato : 14-04-07 07:31

"Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogle der ved hvor den slags kan fås billigt? de skal være hvide..
> sidste år havde Netto dem til salg for 100 pr stk..

Jysk.

/P

Fra : hanzen

Dato : 14-04-07 07:40

> [...]
> sidste år havde Netto dem til salg for 100 pr stk..
>
> Jeg skal bruge 6 stk, så er ikke så interesseret i dem der koster 2-300 pr

Netto havde dem for kort tid siden. Prøv at se om den lokale har et
restlager.
Jeg så dem i går i min lokale Brutto.
--
hilzen
hanzen

Fra : Søren

Dato : 14-04-07 07:50

> [...]
> sidste år havde Netto dem til salg for 100 pr stk..
>
> Jeg skal bruge 6 stk, så er ikke så interesseret i dem der koster 2-300 pr

Der er snart udsalg i Damernes Magasin, du kan osse få syet et smart
jakkesæt af de gamle...

Søren