Bore hul i fliser
Fra : Michael Nørgaard

Dato : 02-04-07 23:53

Hejsa,

Jeg sætter fliser op på mit badeværelse. Til formålet har jeg anskaffet mig
en fliseskærer med såkaldt bor til at lave huller. Fliseskæringen går fint,
men jeg synes ikke det her med hullerne er helt så enkelt. Er der andre
metoder, der kan anbefales - findes der noget særligt værktøj, til fx.
boremaskine el. vinkelsliber til dette formål??

vh
Michael

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 03-04-07 11:41

> [...]
> andre metoder, der kan anbefales - findes der noget særligt værktøj, til
> fx. boremaskine el. vinkelsliber til dette formål??

Jeg brugte en vinkelsliber og skar fra bagsiden som når man skærer pizza.
Det giver styr på hullet, selv om det er svært at få helt perfekt. Det er
dog fint til fittings ved amaturer.

Mvh Maria

Fra : Kenned

Dato : 04-04-07 20:23

Maria Frederiksen wrote:

> Jeg brugte en vinkelsliber og skar fra bagsiden som når man skærer
> pizza. Det giver styr på hullet, selv om det er svært at få helt
> perfekt. Det er dog fint til fittings ved amaturer.

Skærer du pizza fra bagsiden?

Kenned
--
Jeg beskyttes ikke af SPAMfighter til privatbrugere.
Men jeg har navnet i min signatur for at være på tværs over