GØDNING ?
Fra : Brother Tuck

Dato : 26-03-07 11:36

Hej NG.

Hvad, hvornår og hvordan skal jeg gøde min ligusterhæk med ? Den er 1.5 år
gammel.

Jeg har også plantet en rødbøg sidste år. Den er 5 meget høj og har en
tykkelse som en arm. Skal den gødes ?? -og med hvad ?

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 26-03-07 19:55

On Mon, 26 Mar 2007 12:36:13 +0200, "Brother Tuck" <hl@mail.tdcadsl.dk>
wrote:

>Hvad, hvornår og hvordan skal jeg gøde min ligusterhæk med ? Den er 1.5 år
>gammel.

Almindelig NPK-gødning, 14-3-18 eller lign.
Organisk havegødning kan også fint bruges. Det vigtigste er egentlig at
den får lidt at leve af.

>Jeg har også plantet en rødbøg sidste år. Den er 5 meget høj og har en
>tykkelse som en arm. Skal den gødes ?? -og med hvad ?

Lidt gødning vil være fint, samme som til ligusteren.

Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/