Billige herregaardssten/holmegaardssten?
Fra : THG

Dato : 24-03-07 09:01

Jeg skal bruge ca. 40-50 m2 herregaardssten/holmegaardssten i alm. grå til
en terrasse.

Hvor finder jeg dem billigst?

Sidste år syntes jeg at man kunne finde dem i Silvan, Bauhaus og lign.
kataloger til 79 kr. pr. m2 og enkelte gange helt ned til 69 kr. pr. m2 - i
år står de til typisk 100-110 kr. pr. m2 rundt omkring og typisk med min.
bestilling på 50-60 m2. hvis det skal være inkl. lev.

Nogen som kender nogle billige steder med lev. på Sjælland, helst med min.
bestilling på max. 40-50 m2 for fri lev.?

Fra : Ole C

Dato : 24-03-07 12:05

http://www.sandgaardbeton.dk/sandgaard/index.php?id=56

--
vh
Ole C.

Fra : THG

Dato : 24-03-07 14:06

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.sandgaardbeton.dk/sandgaard/index.php?id=56

www.nettofliser.dk har dem til 79,75 kr. pr. m2 og frit lev. ved min. 50 m2
så det er indtil videre det billigste (ialt 3987,5 kr.).

Så hvis man kunne finde et sted med min. køb på de 40 m2 ville det være
perfekt....?

Fra : Gunna007

Dato : 24-03-07 15:43

"THG" <-@-.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> m2 så det er indtil videre det billigste (ialt 3987,5 kr.).
>
> Så hvis man kunne finde et sted med min. køb på de 40 m2 ville det være

Når jeg læser på nettofliser, kan de desværre ikke levere herregårdssten på
sjælland,
dog kan de godst levere holmegaardssten.
Men jeg kan ikke se til hvilken pris.

Hilsen G

Fra : Pallejc

Dato : 24-03-07 19:51

Nettofliser har IKKE Herregårdssten længere, se dette svar fra dem:

Vi er ikke leveringsdygtige i Herregårdssten længere, men derimod
Holmegårssten. Forskellen på disse to fliser er at Holmegårdsstenen har en
bedre kvalitet.

Prisen for holmegårdsten Gråmix 5,5 cm er 106,47 kr./m2. Prisen er incl
moms.
Prisen for holmegårdsten Gråmix 7 cm er 115,28 kr./m2. Prisen er incl moms.

Fritleveret ved køb af min 50 m2. Tilbudsprisen er gældende indtil 1/6-07.

Stenene er 1 klasses kvalitetssten fra IBF, som er frostsikre og som
opfylder kravene i dansk standard for betonvarer og er underlagt overvågning
af Betonvarerkontrollen og Dancert.

Med venlig hilsen

Nettofliser

Marlene Dongsted

--
Hilsen Palle

Fra : THG

Dato : 25-03-07 08:18

Som jeg skriver har www.nettofliser.dk dem til 79,75 kr. pr. m2 og frit lev.
ved min. 50 m2
så det er indtil videre det billigste (ialt 3987,5 kr.).

Og det er holmegaardssten i alm. grå.