makrelforfang
Fra : lars.groennegaard@Dr~

Dato : 03-07-01 16:33

Hejsa.

Jeg har lige købt et makrelforfang, men jeg ved ikke, hvordan det skal
bruges.

Det er ca. 1 m. langt og har 5 kroge samt en løkke i hver ende.

Hvordan skal det bruges?

På forhånd tak

Jesper

Fra : Claus

Dato : 03-07-01 16:44

Den ene ende forbindes til linen på stangen, den anden ende forsynes
med et lod eller en pirk, og så er det bare at sænke skidtet i
dybet...

Knæk og bræk.

Claus

Tue, 03 Jul 2001 15:33:17 GMT, skrev
lars.groennegaard@DropThisget2net.dk:

Fra : -- kent --

Dato : 03-07-01 17:25

On Tue, 03 Jul 2001 15:33:17 GMT in <news:dk.fritid.lystfiskeri>
lars.groennegaard@DropThisget2net.dk wrote:

> [...]
>bruges.
>
>Det er ca. 1 m. langt og har 5 kroge samt en løkke i hver ende.

Man fiskar med det. Vad tror du själv att krokarna skall användas till?

Fra : Alex Linaa

Dato : 04-07-01 06:29

"-- kent --" <kent_r_kendt@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Man fiskar med det. Vad tror du själv att krokarna skall användas till?

Så så, rolig nu!!!
Jeg tror ikke manden stillede spørgsmålet for at genere garvede
makrelfiskere, så han har i det mindste krav på et ordentligt svar, ikke?

Jesper: Forfanget skal bruges som "ophængere" mellem line og blink/pirk

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : Anders og Berit

Dato : 04-07-01 19:48

Det er ikke sikkert staklen forstod spørgsmålet, for vi er vel ikke spydige
her.

Godt gjort med din belone side. Druknede du, eller er du klar til næste år.

Mvh
Anders

Fra : Alex Linaa

Dato : 05-07-01 09:53

Anders og Berit wrote:

> Det er ikke sikkert staklen forstod spørgsmålet, for vi er vel ikke spydige
> her.

> Godt gjort med din belone side. Druknede du, eller er du klar til næste år.

Jeg "druknede" godt nok i en periode, men det må man jo tage med.
Jeg er ikke klar til næste år, men belone-siden er helt klar til endnu
en sæson når den tid kommer.
Jeg har nemlig overdraget siden til http://www.netnatur.dk, så den kunne
komme i nogle flottere rammer. Netnatur har desuden udvidet med samme
koncept for multer, makrel, sild, og øvrige fiskearter, så det er bare
med stadig at hjælpe os selv med indmeldinger.
Adresserne belone.linaa.com og multe.linaa.com virker stadig, men
redirigerer blot til Netnatur.

Jeg vil da så benytte lejligheden til at sige tak til de mange fiskere
der har givet deres indmeldinger, og derved gjort hornfiskekortet til
det som der er i dag, nemlig en guide til hvor man fanger næbdyr, og
hvornår. Fortsæt med indmeldingerne til Netnatur i fremtiden, så
konceptet kan leve videre til gavn for os alle.

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : sbj

Dato : 08-07-01 13:54

Hva´ med at tage en slapper mand, alle har da lov til at stille et spøgsmål
herinde...

-- kent -- <kent_r_kendt@yahoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9hsrl50f99@enews4.newsguy.com...