USB problem
Fra : Thomas G

Dato : 03-07-01 15:58

Hej

Jeg har et problem med den kortlæser jeg bruger til mine SmartMedia.

Af en eller anden grund (installationen forløber ok) vil windows ikke
indlæse en fil der hedder NTKERN.VXD og win mener at jeg kan løse det ved at
opdatere enhedsdriveren .... hvilket selvfølgelig ikke virker.

Kortlæseren er fra PQI og har fungeret fint i lang tid .... lige indtil at
jeg (af andre årsager) var nød til at slette og geninstallerer. Her kon jeg
til at bytte om på rækkefølgen af installationen og fik samme fejl som nu.
Jeg regnede selvfølgelig med at det var årsagen så jeg prøvede helt forfra
igen ... men en gang til samme fejl.

Mit system er WinMe og driveren til PQI drevet (købt hos PRCdata) er version
4.1

Er der nogen der har en ide om hvad dette går ud på ?

mvh Thomas G

Fra : Thomas G

Dato : 03-07-01 16:02

[snip]

> Mit system er WinMe og driveren til PQI drevet (købt hos PRCdata) er
version
> 4.1

Jeg har 256 MB ram

mvh Thomas G

Fra : THF

Dato : 05-07-01 16:52

Har du husket at installerer driverne fra cd'en, og ikke dem fra
windowsME?

--
MVH THF Cessna 182S