wifi med problemer
Fra : bjarne.b.jensen@gmai~

Dato : 22-04-07 23:40

Tog puteren med til usa og efter 12 dage med forskellige problemløse
wifi adgange i forskellige stater, hoteller oa. stod jeg så en aften,

- med en ip og en gateway,

- overhovedet ingen mulighed for at surfe eller hente/sende mail,

- fuld adgang til mine Skype-kontakter (dog ikke på Skype-out hvor
b-nummeret ikke kunne høre mig men jeg hørte dem fint),

Det gentog sig flere dage i træk hvor jeg hver dag kunne gå ind i en
Starbucks og få fuld adgang til alle net services gennem T-mobiles hotspots.

Ingen af "problemstæderne" krævede nogen form for kryptering eller
adgangskoder .

Har vi en bortforklaring på dette fænomen?

Mvh / Bjarne

Mandriva 2007 Free
Dell Lattitude X1