MS Windows
briani 27239
Musen markerer hele rækker ?
Fra : Beck

Dato : 23-04-07 16:23

Hej
Nogle gange markerer musen hele rækker i vores Navision og i Excel markerer
den alle de celler jeg flytter musen hen over.
Efter genstart forsvinder problemet igen, men dukker regelsmæssig op. Er det
en uheldig taste-kombination eller hvad ?

Jeg håber der er en der kan hjælpe, da det er pi.... irriterende.

Lars

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 23-04-07 16:32

Beck skrev:
> [...]
> en uheldig taste-kombination eller hvad ?
>
> Jeg håber der er en der kan hjælpe, da det er pi.... irriterende.

det ku lyde som om der er snavs i tastturet eller musen, der får en tast
til at sidde fast.

/A

Fra : Mort1s1

Dato : 23-04-07 17:14

"Andreas Lorensen" <andlo@sodemark.dk> skrev i en meddelelse

> det ku lyde som om der er snavs i tastturet eller musen, der får en tast
> til at sidde fast.
>
> /A

Hvad er det for en mus du har? Jeg har jævnligt samme problem med min
Logitech trådlæse Laser mus, og havde samme problem med forgængeren som var
en Logotech trådløs Optisk.

Det forekommer mig at jeg på et tidspunkt har læst noget om en
softwarekonflikt Win XP / Logitech.

Mortensen

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 23-04-07 18:03

Beck kom med følgende:
> [...]
> en uheldig taste-kombination eller hvad ?
>
> Jeg håber der er en der kan hjælpe, da det er pi.... irriterende.

På min laptop sker der også.
Det er shift, alt eller ctrl der sætter sig i en brødkrumme.
Jeg trykker et par gange på hver, så plejer det at være ovre.
kai

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 23-04-07 22:25

> På min laptop sker der også.
> Det er shift, alt eller ctrl der sætter sig i en brødkrumme.
> Jeg trykker et par gange på hver, så plejer det at være ovre.

I Beck's tilfælde er det Shift der driller

Troels