MS Windows
briani 27239
Bruger i XP
Fra : Jørn Nielsen

Dato : 22-04-07 18:52

Jeg har netop oprettet børnene som brugere. Når jeg installerer programmer
som administrator (mig selv) kan jeg ikke se dem når jeg logger på som anden
bruger!
Hvordan lader jeg andrer brugere se og bruge de programmer jeg installerer?

Jeg har prøvet at gå ind under programmets genvej : egenskaber - avanceret
og afkrydse et felt der tillader brug med andre legitimationsoplysninger ,
men det hjalp ikke!

Hjælp - børnene er ved at være utålmodige....

Fra : emj

Dato : 22-04-07 21:52

"Jørn Nielsen" <jornXXkvistnielsen@mail.dk (fjern XX)> skrev:

>Hvordan lader jeg andrer brugere se og bruge de programmer jeg installerer?

Smid et link til programmet i Documents and Settings/Børnenes
Brugernavn/Skrivebord

Hilsen emj

Fra : Asle Bjerva

Dato : 23-04-07 11:08

emj wrote:

> Smid et link til programmet i Documents and Settings/Børnenes
> Brugernavn/Skrivebord
>
> Hilsen emj

Hvis ALLE skal kunne bruke programmene, kan du plassere en link i
startmeny/skrivebord under "All Users".
--
AsleB;Oslo