Indkøb af bundkort + CPU
Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 03-07-01 14:16

Hej

Jeg forsøger pt. at få hold på hvilken kombination af CPU og bundkort jeg
skal vælge til min workstation derhjemme, der pt. består af en Pentium II
400 Mhz og et eller andet noname bundkort.

Jeg er nogenlunde sikker på at CPU'en skal være en Athlon Thunderbird
1200MHz, men jeg er åben for forslag hvis det er helt hen i vejret.
Bundkortet er jeg mere i tvivl om. Jeg hælder til noget ASUS (for at være
sikker på kvalitet), men al input er velkomment.

Computeren skal primært bruges til ganske almindeligt desktop-arbejde, men
også enkelte spil. Det sidste er den primære grund til at jeg overvejer at
opgradere.

XFUT: dk.edb.hardware.bundkort
--
Søren O.

Set a new course. There's coffee in that nebula.