|
| Outlook Express 6 fryser Fra : Anders |
Dato : 20-04-07 09:47 |
|
Hej NG'ere
Har et mindre, men skide irreterende problem.
Min Outlook Express 6 har det med at fryse.
Er der noget man kan gøre ved det, for vil ikke have Outlook Express 7
installeret.
Bruger Windows XP DK SP2
A
| |
Ukendt (20-04-2007)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 20-04-07 10:34 |
|
"Anders" <Kontoener@Udeafdrift.dk> wrote in message
news:46287e1c$0$4157$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Hej NG'ere
>
> Har et mindre, men skide irreterende problem.
> Min Outlook Express 6 har det med at fryse.
Hvornår sker det? Når du starter for det? Hvor længe har du ladet den stå?
OE har nogle funktioner hvor den ryder lidt op i sig selv - det kan godt
tage lang tid (minutter). Hvis du kan, så prøv at gå ind i Maintenance fanen
under Tools - Options, og udfør en "Clean up". Ligger din "store" (dit
"arkiv") på en disk eller flytbar enhed? Er den tilgængelig?
Hvilke accounts (konti) har du? Mail, News, andet? Har du flere hver?
Hvornår er den begyndt på det? Efter installation/ændring af konfiguration
af et andet program? Har du prøvet at lave en "system restore" (gendannelse)
til en tidligere dato?
mvh
///M
| |
Anders (20-04-2007)
| Kommentar Fra : Anders |
Dato : 20-04-07 10:37 |
|
Det var nu noget af en smøre der lige skulle læses igennem her...
Men problemet er primært, når jeg er på Nyhedsgrupperne, og jeg har renset
op i grupperne for nyligt.
Scanner også for spyware og andet utøj, som ikke hører hjemme i
computeren...
Den vers. jeg bruger en DK vers.
A
"///M" <nomail> skrev i en meddelelse
news:462888c6$0$173$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "Anders" <Kontoener@Udeafdrift.dk> wrote in message
> news:46287e1c$0$4157$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>> Hej NG'ere
>>
>> Har et mindre, men skide irreterende problem.
>> Min Outlook Express 6 har det med at fryse.
>
> Hvornår sker det? Når du starter for det? Hvor længe har du ladet den stå?
> OE har nogle funktioner hvor den ryder lidt op i sig selv - det kan godt
> tage lang tid (minutter). Hvis du kan, så prøv at gå ind i Maintenance
> fanen under Tools - Options, og udfør en "Clean up". Ligger din "store"
> (dit "arkiv") på en disk eller flytbar enhed? Er den tilgængelig?
> Hvilke accounts (konti) har du? Mail, News, andet? Har du flere hver?
>
> Hvornår er den begyndt på det? Efter installation/ændring af konfiguration
> af et andet program? Har du prøvet at lave en "system restore"
> (gendannelse) til en tidligere dato?
>
> mvh
> ///M
>
| |
Ukendt (20-04-2007)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 20-04-07 10:59 |
|
"Anders" <Kontoener@Udeafdrift.dk> wrote in message
news:462889e4$0$4172$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Det var nu noget af en smøre der lige skulle læses igennem her...
Men du svarer stort set ikke på spørgsmålene. Vil du have hjælp, er det en
god idé at spørge rigtigt. Svarer du på mine spørgsmål, får vi det info vi
skal bruge for at kunne hjælpe.
> Men problemet er primært, når jeg er på Nyhedsgrupperne
Primært? Vil sige at det også sker på andre tidspunkter? Er det OE der
fryser eller Windows?
> Scanner også for spyware og andet utøj, som ikke hører hjemme i
> computeren...
Ja så - hvilke programmer anvender du? Det kan tænkes at et af dem, er
årsagen fordi de scanner din færdig "live"....
mvh
///M
| |
Anders (20-04-2007)
| Kommentar Fra : Anders |
Dato : 20-04-07 11:09 |
|
Så ville det være smart at du læser tråden først, så ville du finde ud af af
det er Outlook Express der er problemet.
Og det har ikke en s... at gøre med de programmer jeg har kørende ved siden
af, for det virker perfekt.
A
"///M" <nomail> skrev i en meddelelse
news:46288eb6$0$177$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "Anders" <Kontoener@Udeafdrift.dk> wrote in message
> news:462889e4$0$4172$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>> Det var nu noget af en smøre der lige skulle læses igennem her...
>
> Men du svarer stort set ikke på spørgsmålene. Vil du have hjælp, er det en
> god idé at spørge rigtigt. Svarer du på mine spørgsmål, får vi det info vi
> skal bruge for at kunne hjælpe.
>
>> Men problemet er primært, når jeg er på Nyhedsgrupperne
>
> Primært? Vil sige at det også sker på andre tidspunkter? Er det OE der
> fryser eller Windows?
>
>> Scanner også for spyware og andet utøj, som ikke hører hjemme i
>> computeren...
>
> Ja så - hvilke programmer anvender du? Det kan tænkes at et af dem, er
> årsagen fordi de scanner din færdig "live"....
>
>
>
> mvh
> ///M
>
| |
John (20-04-2007)
| Kommentar Fra : John |
Dato : 20-04-07 11:38 |
|
Anders formulerede:
> Så ville det være smart at du læser tråden først, så ville du finde
> ud af af det er Outlook Express der er problemet.
Hvorfor kan du så ikke bruge den rigtige gruppe:
news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
Læs også lige dette link, ellers kan det være der er nogle
de slet ikke vil hjælpe dig:
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html
| |
Ukendt (20-04-2007)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 20-04-07 11:38 |
|
"Anders" <Kontoener@Udeafdrift.dk> wrote in message
news:46289160$0$4160$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Så ville det være smart at du læser tråden først, så ville du finde ud af
> af det er Outlook Express der er problemet.
>
> Og det har ikke en s... at gøre med de programmer jeg har kørende ved
> siden af, for det virker perfekt.
>
> A
Har du hørt om netikette? Før det første citerer du forkert (svarer over
spørgsmål), for det andet pisser du mig af ved at skrive surt til mig. Så må
du sejle din egen sø.
///M
| |
kep (20-04-2007)
| Kommentar Fra : kep |
Dato : 20-04-07 11:13 |
|
"Anders" <Kontoener@Udeafdrift.dk> skrev i en meddelelse
news:46287e1c$0$4157$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Hej NG'ere
>
> Har et mindre, men skide irreterende problem.
> Min Outlook Express 6 har det med at fryse.
>
> Er der noget man kan gøre ved det, for vil ikke have Outlook Express 7
> installeret.
>
> Bruger Windows XP DK SP2
>
> A
>
Hej
Åben "Søg" -> Alle filer og mapper. Under "Flere avancerede indstillinger"
sætter du Flueben i "Søg i skjulte filer og mapper". Så skriver
du folders.dbx i søgefeltet - når den er fundet så sletter du
den bare. Så gendannes alle mapper i Outlook Express 6
O.E skal være lukket og du skal hente alle nyhedsgrupper igen
Du kan også prøve at reparere systemfilerne
Åben "Kør" og skriv sfc /scannow - husk mellemrum efter sfc.
Du skal indsætte installations - cd ´en inden du trykker OK
Hvis ikke det har hjulpet, kan du geninstallere Outlook Express 6
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;318378
--
M.v.h.
kep
| |
Allan Vebel (28-04-2007)
| Kommentar Fra : Allan Vebel |
Dato : 28-04-07 17:03 |
| | |
|
|