Yamaha 4 gear dele
Fra : Michael

Dato : 25-03-07 09:54

Hejsa kan man kun købe de elendige T. Hansen stumper
til Yamaha 4 gear, nu om dage, er der ikke nogen net-shops med originale
dele, såsom fælge og skærme,
på forhånd tak
mvh Michael

Fra : Brian

Dato : 25-03-07 16:41

"Michael" <dsl305893@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa kan man kun købe de elendige T. Hansen stumper
> til Yamaha 4 gear, nu om dage, er der ikke nogen net-shops med originale
> dele, såsom fælge og skærme,
> på forhånd tak

Det finder du nok ikke, men tag i stedet og ring til en Yamaha MC
forhandler. Der er en her i byen (Aalborg) hvor jeg har købt en del
originale dele.

Fra : Charlotte

Dato : 25-03-07 19:04

Jo der er da den her http://www.atmcteknik.dk/index.htm