Forskel på CGI og andre..
Fra : Jas

Dato : 20-03-07 13:52

Hejsa

Hvad er forskellen på de knallerter man kan købe hos T-Hansen til ca. 10.000
(ja de har også nogen til 7000) og så de andre knallerter som f.eks. PMX;,
Peugoet osv....

Hvad bør man købe hvis det er, den skal bare bruges til at køre til og fra
arbejde og ja jeg er en voksen mand så skal ikke bruges til at gejle op
osv....

Jan

Fra : mfn

Dato : 20-03-07 18:33

Elementært. Kvalitet. Du kommer ikke lige så langt på en CPI.

Hvis du skal bruge den til noget så vigtigt som job så find dig noget andet.

Fra : Allan Riise

Dato : 21-03-07 09:20

mfn wrote:
> Elementært. Kvalitet. Du kommer ikke lige så langt på en CPI.
>
> Hvis du skal bruge den til noget så vigtigt som job så find dig noget
> andet.

Arrhh, de nye Oliver City med Euro2 motorer er faktisk slet ikke ringe
endda, de er helt på højde med PGO og lignende.

Men du har ret i at CPI's tidlige modeller ikke var meget at skrive hjem om.

--
Allan Riise