MS Windows
briani 27239
Adobe Reader og Windows Vista
Fra : Trine Wilfarth

Dato : 15-04-07 16:52

Hej alle

Jeg har forsøgt at installere Adobe Reader 8 på min kærestes Vista Premium
(DK) maskine, men jeg får følgende fejlbesked; "Mappen Temp findes på et
drev, der enten er overfyldt eller ikke tilgængeligt. Frigør mere plads på
drevet, og kontroller, at du har skriveadgang til mappen Temp."
Installationen lukkes ned når man trykker OK.
Der er over 100 GB ledig på harddisken, så det er ikke pladsen der er
problemet. Hvad kan jeg gøre for at fuldføre en installation? På forhånd tak

Mvh.
Trine og Brian

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 15-04-07 16:00

<http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=333643>

--
Hilsen
Madsen

Fra : jørgen

Dato : 15-04-07 16:25

Fra : Trine Wilfarth

Dato : 15-04-07 19:17

"jørgen" <na@invalid> skrev i meddelelsen

> http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=333643

Tak til både Jørgen og Thomas. Jeg havde nu forsøgt mig, med Adobes
hjemmeside men uden succes.... Endnu engang tak

Mvh.
Trine og Brian