MS Windows
briani 27239
Vista og IE
Fra : emj

Dato : 14-04-07 22:20

En af mine venner har en bærbar med Vista, som rider ham som en mare.

Han kan ikke komme på nettet med IE, siger han.

Ellers kan han fint bruge ftp- og henter fint opdateringer til både
AVG-virusprogrammet og til VISTA.

Har I et bud på, hvorfor hulen, han så ikke kan komme på www?
Den siger, at den er offline, og fjerner han det flueben i
Filer/arbejd offline, så bliver det bare sat igen, straks han forsøger
at komme på nettet med IE.

Hilsen emj

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 14-04-07 22:28

emj skrev:
> [...]
> Den siger, at den er offline, og fjerner han det flueben i
> Filer/arbejd offline, så bliver det bare sat igen, straks han forsøger

Kender ikke IE og vista, men andre versioner af IE har mulighed for at
sæte hvilken metode der skal forbindes til nettet med - LAN eller
opkaldsforbindelse.
Måske din ven har fået sat IE til at bruge opkaldsforbindelse, og den
derfor ikke kan få forbindelse?

/A

Fra : emj

Dato : 14-04-07 22:47

Andreas Lorensen skrev:

>Måske din ven har fået sat IE til at bruge opkaldsforbindelse, og den
>derfor ikke kan få forbindelse?

Ja, det er da en mulighed.
Jeg prøver at sende ham en skærmdump af forbindelsen

Hilsen emj