MS Windows
briani 27239
Media player 11
Fra : Steen

Dato : 11-04-07 22:18

Jeg har Win XP og hentet et par opdateringer online, bl.a. senest Media
Player 11.
Noget der irriterer mig er, at man ikke kan se et tal ud fra den sang der
afspilles. Jeg har lige lyttet til en cd med 18 numre, og jeg skal tælle
hver gang jeg vil fx. høre nummer 9 eller 12. Kan man ikke få et tal frem
ude til ventre for sangtiltlen som indikerer hvilket nummer i
afspilningsrækkefølgen man hører?

MVH Steen

Fra : Kent

Dato : 12-04-07 21:25

Steen skrev:

> [...]
> hver gang jeg vil fx. høre nummer 9 eller 12. Kan man ikke få et tal frem
> ude til ventre for sangtiltlen som indikerer hvilket nummer i
Er det ikke også mere normalt at ville høre et nummer med en bestemt
titel? I stedet for "nu tror jeg, at jeg vil høre nr. 7"

Jeg mener, at du kan klikke på overskriften og sætte en markering ud for
"track number" (eller det tilsvarende danske ord). Jeg skriver mener
fordi, dette er skrevet på min MacBook. Jeg er ret sikker på, at jeg har
det med i min WMP 11.

--

Kent