MS Windows
briani 27239
XP: Skriver ikke DK version...
Fra : Jan Tønder

Dato : 11-04-07 14:11

Hej.

Jeg har nu nogle gange oplevet noget mærkeligt. Diverse
installtions-programmer kan ikke se at det er en dansk XP version jeg
kører.

I forbindelse med at jeg eksempelvis har prøvet at installere den nye
Internet Explorer 7 browser (naturligvis den danske version), skriver
installtionsprogrammet at den ikke kan fortsætte, idet programmets
sprog ikke er den samme som XP's sprog - men begge er dansk.

Det er nu sket ved flere lejligheder i forbindelse med installering af
opdateringer/opgraderinger.

Hvad kan være årsagen til at disse installationsprogrammer tror jeg
ikke kører XP DK?

Mvh Jan T

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-04-07 14:14

Jan Tønder skrev:

>Hvad kan være årsagen til at disse installationsprogrammer tror jeg
>ikke kører XP DK?

At det er en Media Center Edition at du har.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jan Tønder

Dato : 11-04-07 14:36

At det er en Media Center Edition at du har.

>--
>Ivan V. Klattrup
>http://klattrup.dk

Ja, det er det, men skulle det betyde noget?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-04-07 14:42

Jan Tønder skrev:

>Ja, det er det, men skulle det betyde noget?

Ja, så er det en engelsk version du har med en dansk sprogpakke lagt ovenpå.

dvs, at du skal hente de engelske opdateringer i stedet for de danske.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jan Tønder

Dato : 11-04-07 14:51

>Ja, så er det en engelsk version du
>har med en dansk sprogpakke lagt ovenpå.

> [...]

Ja, det fandt jeg også lige ud af.

Tusind tak for hjælpen.

Jan T