MS Windows
briani 27239
Formatere c: drev
Fra : Jørgen Pedersen

Dato : 11-04-07 07:34

Er der nogen som venligst vil svare mig på, hvordan jeg formaterer mit c
drev på ny. grengen har ordet så meget rundt på pc-en så det nemmeste vil
være en ny opsætning.
Jeg kører XP-home og SP2 smat alle de nyeste opdateringer. Windows update er
slået til.
Jeg kan ikke omfatere drev C.
Med venlig hilsen til gruppen
Jørgen Pedersen

Fra : Anders

Dato : 11-04-07 07:46

Smid en Windows 98 i, ved godt det lyder oldnordisk, men det virker !

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-04-07 09:09

Jørgen Pedersen skrev:

> Er der nogen som venligst vil svare mig på, hvordan jeg formaterer mit c
> drev på ny.

Den 6. blev der spurgt om det samme af en Flemming, så du kan
læse svarene der. Tråden hedder "Formatering af C Drev ..."

Her er et Googlelink hvis du ikke kan finde det på anden måde:

http://groups.google.com/group/dk.edb.system.ms-windows/browse_thread/thread/a064db314c80bfeb/62c844ac76e54a4b?#62c844ac76e54a4b

--
Bertel

Fra : Kent

Dato : 11-04-07 09:58

Jørgen Pedersen skrev:
> [...]
> være en ny opsætning.
> Jeg kører XP-home og SP2 smat alle de nyeste opdateringer. Windows update er
Jeg går ud fra, at du vil installerer XP på c-drevet igen?

Hvis dette er tilfældet, så skal du under installation vælge at
installere forfra, og i den forbindelse vælge at slette den gamle
c-partition. Der efter vælger du at dette frie plads til at oprette det
nye c-drev på. Og XP formatere pladsen i den forbindelse.

Det er beskrevet mange gange tidligere, så prøv at se tilbage i
nyhedsgruppen.

Desværre er der ikke meget hjælp at hente hos Microsoft. Efter Vista er
kommet ud, er Microsoft fuldstændig ligeglade med alle andre brugere, så
det er umuligt at finde noget om XP. I hvert tilfælde i løbet af de 5
minutter, som jeg brugte på siden.
--

Kent

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-04-07 10:33

Kent skrev:

> Desværre er der ikke meget hjælp at hente hos Microsoft. Efter Vista er
> kommet ud, er Microsoft fuldstændig ligeglade med alle andre brugere

Forside (Produkter - Windows) => Produkter (XP) => side om XP.

--
Bertel

Fra : Jørgen Pedersen

Dato : 11-04-07 15:26