MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Problemer i Vista og nyhedsgrupper
Fra : Wilstrup

Dato : 06-04-07 13:16

Når jeg tidligere anvendte nyhedsgrupperne enten via outlook express
eller via outlook, der så kaldte outlook express, var der en
funktion, der gav mig mulighed for umiddelbart at blokere en person,
hvis indlæg jeg ikke gad at læse fremover. Denne funktion er
tilsyneladende glemt i Vistaudgaven - uanset om jeg benytter mig af
Outlook eller Mail i Vista, vil jeg skulle gå en hel omstændelig
procedure igennem for at blokere en indsender: først angive regler
for indsereren eller også gå ind til "uønsket mail" - altså ikke
noget så simpelt som "blokér afsender" i Vista-udgaven -med mindre
jeg har overset noget!?

Nogle forslag?

Fra : BF2

Dato : 06-04-07 14:18

Op i menuen Meddelelse -> Uønsket e-mail -> Føj afsenderen til listen over
blokerede afsendere