Farvet vandskuring på gacade.
Fra : Jens Peter Sørensen

Dato : 02-07-01 21:44

Hej

Er der nogen som har erfaringer med at vandskure en facade med en
farvettonet vandskuringsmørtel (eller hvad der er for noget). Jeg så et kort
glimt af Jan E. Mesmann som viste noget om det for nyligt.

Hvem laver sådant noget ? og er det til at arbejde med hvis man ikke er
udlært murer ?

MVH

Jens Peter Sørensen

Fra : Jens Peter Sørensen

Dato : 02-07-01 21:46

Trykfejl i emne det skulle være facade - undskyld !!

Jens Peter Sørensen <jens.peter@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9hqmk1$6lf$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Karsten Krambs

Dato : 04-07-01 18:53

> [...]
>glimt af Jan E. Mesmann som viste noget om det for nyligt.
>
>Hvem laver sådant noget ? og er det til at arbejde med hvis man ikke er

Hej
Det hedder Tyndpuds mørtel og købes i sække af 40kg, blandes med 18%
vand med en pisker på en boremakine.

Det kan fås i 40 forskellige farver, og købes hos kalk og mørtel
værket.

Hvis dine fuger er undersænket er det lidt sværer end hvis de står
helt ud til murstenens kant.

Normalt er det nok en murers arbejde - men hvis man er fiks kan du
sagtens gøre det selv...

Karsten

Fra : Jan Køpke Sørensen

Dato : 11-07-01 23:07

Og det sviner a h...... til, men det er godt.Har selv fået det gjort det på
min garage. Se billederne på min hjemmeside.

Jan Köpke Sørensen
E-mail jankopke@post5.tele.dk
http://home5.inet.tele.dk/jankopke
ICQ 2762895