Check af strømforsyning
Fra : Pussyman

Dato : 02-07-01 21:57

Jeg har lige købt et Aopen HQ45-P4 med en 300W PSU. Da jeg så satte ATX
power stikket til mobo. (som er et Asus K7M) og satte strømkabler til
Harddisk, Cd-Rom, brænder og floppy. Derefter conectede jeg
ATX Power SW til mobo, hvorefter jeg satte strøm til med et strømkabel med
jord......men igen ting skete.

Er der en måde så man kan checke om ens PSU funker som den skal og om den
overhovede virker?

ICQ#64371308

Fra : MJ

Dato : 02-07-01 22:34

"Pussyman" <sdf@afd.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jord......men igen ting skete.
>
> Er der en måde så man kan checke om ens PSU funker som den skal og om den

Det kan man godt, forbind den grønne ledning med en af de sorte(stel) så
skulle den gerne starte.
Man kan eventuelt bruge en papirclips til formålet.

Mvh MJ