Hjælp mig med min DENON DVD-2500
Fra : Moe

Dato : 02-07-01 21:27

Hej er der ikke nogen der kan hjæpe mig med min DVD-Afspiller.
For det er ikke til at afspille brændte cd'er på maskinen. Det har lykkes
min onkel at afspille brændte cd'er med plextors cd'er, men de kna man ikke
købe i håndkøb, så er der nogen der har en ide til hvad man kan gøre, eller
evt. nogle der kender til cd'er med "stor" belægning som kan køres fra min
maskine

Min pickup er en klasse 2 laser, styrke: 665nm

--
Mvh. Martin
martin.molle@get2net.dk

Fra : DWM

Dato : 02-07-01 21:48

"Moe" <martin.molle@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> min onkel at afspille brændte cd'er med plextors cd'er, men de kna man ikke

Nå det kan man nu godt. Der står bare ikke Plextor på dem
da det ikke er plextor der har lavet dem. Jeg mener at det enten
er Ricoh eller Mitsumi.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress

Fra : Moe

Dato : 03-07-01 21:31

Takker det må jeg prøve, du ved ikke hvor man kan købe sådanne skiver henne
vel ?

MVH:MARTIN