Problemer med hr tag
Fra : Robert

Dato : 02-07-01 20:27

Hej allesammen

Jeg har virkelig meget brug for hjælp. Jeg har en afstemning hvor
"procentbjælkerne" udgøres af hr tag som bliver længere jo flere
procenter der er.

Men jeg har store problemer med margenen på hr taget, både top og
bund. Jeg har lavet en lille illustration på denne adresse, så
folk kan se hvad mit problem helt præcist består i.

Det jeg gerne vil frem til er at procentsats + bjælke kommer
meget tættere op på stemmepunktet.

Kan nogen forklare mig hvorfor at et hr tag laver så underligt
store margens som man kan se på den venstre illustration på mit
billede ??

Linket til min illustration over problemet kommer her:
http://www.roberthoegh.dk/hr_tag.gif

Og så håber jeg inderligt at nogen kan gi' mig svaret det !!

mvh
Robert

--
Brug Validator service: http://www.html.dk/validator
- Tast din URL én gang, og validér dokumentet hos 12 validatorer

Fra : Martin

Dato : 02-07-01 21:04

On Mon, 2 Jul 2001 19:26:50 +0000 (UTC), Robert <rh@roberthoegh.dk>
wrote:

>Hej allesammen

Hejsa

> [...]
>bund. Jeg har lavet en lille illustration på denne adresse, så
>folk kan se hvad mit problem helt præcist består i.

Har du sat margen: 0px ind ?
ellers lad os få noget kode!
[SNIP]

--
Bye for now Martin
http://wizprod.com - Billigt webdesign findes her

Fra : Allan Vebel

Dato : 03-07-01 11:46

Robert <rh@roberthoegh.dk> skrev

> Men jeg har store problemer med margenen på hr taget,
> både top og bund.

Brug en lille gif i samme farve i stedet, for eksempel 10x10 pixels - den
kan du strække og sammepresse med heigth og width som du har lyst.

Mon ikke det kan løse dit problem?

Der er også det ved det at NN4 ikke kan vise farve på <hr> - det bliver så
løst samtidig.

--
Allan