MS Windows
briani 27239
scanner program
Fra : Monty\(7000\)

Dato : 31-03-07 22:21

Hejsa

Nogen der kender en godt og gratis scanner program der kan køre xp pro?

Jeg har en Brother 3 i en printer med indbygget scanner men jeg kunne godt
tænke mig et scanner prográm hvor jeg kan vælge flere ting så som opløsning
ect. Det har jeg ikke rigtig mulighed for med min egen.

Nogen der kender et program som kan køre "alle" scanner?

Monty

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-04-07 13:11

Monty(7000) skrev:

> Nogen der kender en godt og gratis scanner program der kan køre xp pro?

Har du prøvet det er er indbygget i XP? Jeg bruger min scanner
under XP uden at installere de medfølgende programmer.

--
Bertel

Fra : Monty\(7000\)

Dato : 01-04-07 19:07

> Har du prøvet det er er indbygget i XP? Jeg bruger min scanner
> under XP uden at installere de medfølgende programmer.

> [...]

Jeg takker. Den har jeg ikke brugt før men den ser ud til at kunne det jeg
mangler

Monty

Fra : joke

Dato : 02-04-07 10:07

"Monty(7000)" <diverse@mail.tdcadsl.dk> wrote in message

> mangler
>
> Monty
Men ellers kan det software der følger med brother også give mulighed for at
vælge opløsning m.m. ring evt. til deres support de er flinke til at hjælpe.

hilsen

Johnny

Fra : Allan Vebel

Dato : 02-04-07 13:01

Monty(7000) skrev:

> Jeg har en Brother 3 i en printer med indbygget
> scanner

Hvad hedder modellen? De modeller jeg kender af
den slags, har et fint program til den slags du ønsker.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk