JEG VED DET ER DUMT
Fra : Los Lobotomys

Dato : 02-07-01 18:21

Hej bikers
JEG VED GODT DET ER DUMT
Jeg har nu igennem 4 måneder kørt på eu knallert. Jeg har et kæmpe problem
omkring min hjelm. Jeg har den vildeste hovedpine fordi det tryk der ligger
på kinden i sådan hjelm giver mig næsten daglig hovedpine som så fortager
sig over formiddagen og jeg ved ikke hvorfor. På hjem turen går det til
tider langt værre og en migræne udvilkler sig stille og roligt så snart jeg
er kommet hjem. Jeg har forsøgt at købe mig en hjelm der er for stor men det
virker heller ikke. Jeg formoder jeg kan købe en så stor hjelm så jeg næsten
kan lægge hovedet fremad så lortet ruller af men så er virkningen forsvundet
formoder jeg. Nu vil jeg så sige jeg hylder det ikke men jeg har behov for
en lægeerklæring til at køre uden kyse. Jeg er 36 år gammel så jeg er ikke
en ung fyr der bare skal vise sig eller noget men mit behov er faktisk
reelt. Hvad gør jeg min læge VIL ikke hjælpe mig. Han påstår ikke direkte at
jeg lyver men så godt som. Kender i en der vil hjælpe mig ?

Mvh René

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-01 23:26

> [...]
at
> jeg lyver men så godt som. Kender i en der vil hjælpe mig ?

Jeg har noget af det samme problem. Jeg får også hovedpine af at køre med
hjelmen på. Og det er rigtig irreterende. Netop derfor jeg aldrig kører med
hjelmen. Og det ville jeg ellers gerne. Men jeg har aldrig tænkt på at
spørge min læge.

Fra : Gert Vest

Dato : 03-07-01 06:11

Spørg Hells Angels

Gert

Los Lobotomys <_lukather@get2net.dk> skrev i en

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-07-01 09:02

Skift læge, for kan du ikke køre med hjelm, så skal han undersøge dig, og
eventuelt give dig lov til at køre uden.

Kim Larsen

Fra : Michael Jensen

Dato : 03-07-01 13:32

> Skift læge, for kan du ikke køre med hjelm, så skal han undersøge dig, og
> eventuelt give dig lov til at køre uden.

Enig! Jeg ville sku ikke have en læge som ikke tror på mig..

Fra : Mikkel

Dato : 04-07-01 17:02

> Enig! Jeg ville sku ikke have en læge som ikke tror på mig..

Og du har prøvet ALLE hjelme???

evt. en der ikke er integral... dvs ude den nederste bøjle ud omkring kæben?

Prøv en masse forskellige... der er en der ude der passer dig - det vil jeg
bide negle på (øhhh *G*)... alternativt kan der skæres lidt af indmaden ud
så den bedre passer. Måske ikke helt smart, men du slipper for hovedepine og
bøvl med ordensmagten.

Mikkel
Yamaha TDR-125 knoldhopper.... og arai nr. 3 hjelm der passer 100