Køb af firmamobiltelefoner
Fra : Kaare Christensen

Dato : 02-07-01 17:20

Hej dk.erhverv

(hehe ... gruppen har snart ikke andet tlf. spørgsmål ... :) )

Vi har lige købt 4 mobiltelefoner til vores firma, og så ville jeg lige høre
hvor grænsen for driftmaterial/småanskaffelser går. Jeg ledte inde på T&S
hjemmeside, dog uden held! Er det ved 9.000 kr.?
Telefonerne kst. i alt inkl. moms 9015.00, men det er jo for dem alle. Dele
man småanskaffelser op for hver ting, så man bogføre 4 stk. til ca. 2250
kr.?

Mvh. Kåre Christensen
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
Mermaid Consulting I/S
kaare@mermaidconsulting.com
http://www.mermaidconsulting.com

Fra : Jørgen Madsen

Dato : 03-07-01 02:09

"Kaare Christensen" <kaare@mermaidconsulting.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Dele
> man småanskaffelser op for hver ting, så man bogføre 4 stk. til ca. 2250

Du har fuldt fradrag - småanskaffelser!

Mvh. Jøgen.

Fra : Kaare Christensen

Dato : 03-07-01 10:36

Tusind tak for svaret, Jørgen

Mvh. Kåre

Jørgen Madsen <elsted@madsen.mail.dk> skrev i en

Fra : Jørgen Madsen

Dato : 03-07-01 02:10

> [...]
Dele
> man småanskaffelser op for hver ting, så man bogføre 4 stk. til ca. 2250

Du har fult fradrag - det er småanskaffelser.

Mvh. Jørgen