Re: Farmand ! - Hjælp, hva' ska' man gøre ~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 15-03-07 20:49

File 6305 still NOT on-line, apropos §77 ...
Sent: Thursday, March 15, 2007 CET 20:45, GMT 19:45

Hold så op med den *censur*, Mister Stig Reinhol(d) number 2 !!!

OUTPUT-time (of this file) 20:48

6306

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 15-03-07 21:19

"Jesus-loves-you" skrev
6306 news:mqhKh.77$SN6.56@news.get2net.dk

> File 6305 still NOT on-line, apropos §77 ...
> Sent: Thursday, March 15, 2007 CET 20:45, GMT 19:45

File 6305 was still NOT on-line 2007-03-15, CET 21:19

> Hold så op med den *censur*, Mister Stig Reinhol(d) number 2 !!!
[ ... ]

Jeg har også været ude for, at et menneske moppede mig på en skole, og det
gik mig på, som om jeg blev ramt under bæltestedet.

Et par dage senere fortalte vedkommende, at han nær var blevet dræbt, da en
lastbil nogle meter foran ham væltede med en hel masse cementblokke ned over
den cykelsti, han kørte på.

Bemærk nu venligst derfor, §77-Lawbreaker, hvad du og din familie og venner
kommer ud for i de kommende dage, apropos ...

And then I heard a voice from Heaven said:
(2007-03-15, Thursday, CET 21:10, GMT 20:10)
- "Amen."

Tak, Himmelske Far ...

-

Last file-OUTPUT:

File-number: 6307

Fra : Jæver

Dato : 17-03-07 17:07

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i meddelelsen
> [...]
> 6306 news:mqhKh.77$SN6.56@news.get2net.dk
>

> With kind regards,
> Mogens Kall, The servant of Michael, the *fool* of Christ.

Wouw, Jeg er havnet i dårekisten jeg tror lige jeg lister af igen.

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 18-03-07 10:41

"Jesus-loves-you" skrev
6307 news:jThKh.84$ca.5@news.get2net.dk

[ ... ]
> [...]
> venner kommer ud for i de kommende dage, apropos ...

> And then I heard a voice from Heaven said:
> (2007-03-15, Thursday, CET 21:10, GMT 20:10)

Interrupt return from ...
6313 news:2CSKh.45$As1.2@news.get2net.dk

And then a voice from Heaven came ...
(2007-03-18, Sunday, CET 10:15:32, delay 0, GMT 09:15:32)
- "Blow it up."

Dit "forskningsprojekt" er hermed ... ! ...

-

Last file-OUTPUT:
6318 news:qO7Lh.18$7O7.9@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,
Info: 6291 news:ZszJh.38$rd6.37@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6319

Fra : Andreas Falck

> File 6305 still NOT on-line, apropos §77 ...
> Sent: Thursday, March 15, 2007 CET 20:45, GMT 19:45
>
> Hold så op med den *censur*, Mister Stig Reinhol(d) number 2 !!!

Jamen hvorfor holder du så ikke op med at sende og gensende dit ævl til
denne gruppe. Og nu bør du vist være meget forsigtig i nærheden af lastbiler
de næste par dage, ellers risikerer du nok et par dytbåt

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 17-03-07 12:37

"Andreas Falck" skrev
Fra : Andreas Falck

Dato : 17-03-07 15:50

Jesus-loves-you skrev i news:GpQKh.34$oD7.4@news.get2net.dk

[ ... ]
> Men bevares, Andreas. Hvis du synes det er i orden, at sælge vores
> demokrati, ved at de (hvem de så end er) først lukker munden på mig,
> derefter ... (memory on:)

Tag nu din medicin og fald lidt til ro!

Ytringsfrihed giver ikke ret til at skrive hvad som helst i en hvilken som
helst nyhedsgruppe!

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 18-03-07 09:50

"Andreas Falck" skrev

[ ... file 6309 ... ]

> Tag nu din medicin og fald lidt til ro!
>
> Ytringsfrihed giver ikke ret til at skrive hvad som helst i en hvilken som
> helst nyhedsgruppe!

Memory on:
0959 news:5eGAb.54752$jf4.3025417@news000.worldonline.dk

Din kredit-værdighed er opbrugt.

Virtuel *PLONK*.

END of Anti-"virus"-program-de-la-Jesus.

-

Last file-OUTPUT:
6314 news:TD6Lh.8$E07.0@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,
Info: 6291 news:ZszJh.38$rd6.37@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6315

Fra : Andreas Falck

Dato : 18-03-07 18:37

Jesus-loves-you skrev i news:h37Lh.14$Ja7.12@news.get2net.dk

[ ... ]
> Din kredit-værdighed er opbrugt.
>
> Virtuel *PLONK*.

Tja, så du mener altså at du er berettiget til at poste dit junk hvor det nu
måtte passe dig. Hvad med at du "postede" alle dine interne selvdebatter
alene på din egen maskine i stedet for at forurene dk.livssyn.dk med alt dit
uvedkommende gylle?

Fra : Bekan

Dato : 19-03-07 20:29

Andreas Falck wrote:
> [...]
> selvdebatter alene på din egen maskine i stedet for at forurene
> dk.livssyn.dk med alt dit uvedkommende gylle?

Som selv-appointed cyberbetjent kan du altså være noget 'overbearing' en
gang imellem.

Lad nu Mogens prøve at bevise sin panspermia (?) teori i fred.

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 19-03-07 23:09

"Bekan" skrev

[ ... file 6315 ... ]

> Som selv-appointed cyberbetjent ...

apropos 1.Kor.4,20 ...

> ... kan du altså være noget 'overbearing' en
> gang imellem.
>
> Lad nu Mogens prøve at bevise sin panspermia (?) teori i fred.

Panspermia ?

(Hmm ... Den Herre var vist IKKE fattet en brik af det hele!)

Godt du ikke debatterer med mig på news:dk.videnskab ...

-

Last file-OUTPUT:
6331 news:HFDLh.71$ec4.49@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,
Info: 6291 news:ZszJh.38$rd6.37@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6332

Fra : Andreas Falck

Dato : 19-03-07 23:30

Jesus-loves-you skrev i news:KRDLh.75$nP4.73@news.get2net.dk

[... ]
> Godt du ikke debatterer med mig på news:dk.videnskab ...

Er det i det hele taget muligt at føre en debat med dig??

Fra : Bekan

Dato : 20-03-07 12:53

Jesus-loves-you wrote:
[...]
> Panspermia ?
>
> (Hmm ... Den Herre var vist IKKE fattet en brik af det hele!)

Så var det godt jeg fik et ? ind imellem.
Hvad er det så du vil frem til?

> Godt du ikke debatterer med mig på news:dk.videnskab ...

Javel

> -
>
> Last file-OUTPUT:
> 6331 news:HFDLh.71$ec4.49@news.get2net.dk
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael, the *fool* of Christ.

1 Corinthians 4:10 We are fools for Christ's sake, but ye are wise in
Christ; we are weak, but ye are strong; ye are honourable, but we are
despised.