Re: Til "Dommeren" ang. §77-overtrædelses-~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 04-03-07 18:53

File 6190 still NOT on-line...

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2007-03-04, Sunday, CET 18:52, GMT 17:52)
- "Ready to fire!"

18:52
- "Fire!"

File-number: 6191

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 04-03-07 20:41

"Jesus-loves-you" skrev
6191 news:uIDGh.69$xU2.10@news.get2net.dk

> File 6190 still NOT on-line...
>
> "USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
> (2007-03-04, Sunday, CET 18:52, GMT 17:52)
> [...]
[ ... ]

Årsag:

Grundlovens § 77 aftalebrud.

Du *var* allerede blevet advaret, og hvis du ikke kan læse
skriften-på-væggen, så er det jo ikke min fejl, vel ?

Input the mirror-wall:

=== citat start ===

DR1 s124 søn 04 mar (2007, CET) 20:00:26

12:56

Fly sikkerhedslandet i Kastrup

Et SAS-fly, at typen MD80, på vej til
Athen er sikkerhedslandet i Kastrup
Lufthavn.

Kort tid efter at flyet, var kommet i
luften, blev der konstateret
røgudvikling i cockpittet. Derfor
valgte piloten at retunere til
tjek på hospitalet.

Flyet havde 136 passager og 7
besætningsmedlemmer ombord.

SAS' informationschef siger til TV2
NEWS, at ingen er kommet noget til.

Own-break:
Og Gudskelov for det...
<
Heaven-Break:
(2007-03-04, Sunday, CET 20:35, GMT 19:35)
- "Amen."
END-of-Own-Break

8 af passagerne har fået professionel
hjælp til at afhjælpe chokket.

=== citat slut ====

Nøgleordet er ... (MD)80, apropos ...

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 05-03-07 18:02

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]

> [ ... ]
>
> Årsag:
>
> Grundlovens § 77 aftalebrud.
[ ... ]
> [...]
> med mange udspekulerede bagholdsangreb (i den hellige
> TVANG-og-ensretning-og-kontrol-afgudindes navn) !

Også i dag mandag har der været lidt fnider hist-og-her ...

Muligvis fandt man fil 6196 så provokerende, at fil 6197 først skulle
gennemlæses førend den fik tilladelse til at blive afsendt, hvorved fejl
opstod.

*Formynderiet* har desværre medført interne fejl i fil-nummer-systemet m.m.,
men skulle vist nok nu være blevet rettet, se evt. ...
6200 news:5TSGh.25$Hq5.7@news.get2net.dk

Billedlig talt kan man måske sammenligne *formynderiet* med, at en
blind-passagerer (en selvudråbt "censor") ustandselig griber fat i rattet,
hvorved der opstår unødvendig fare i trafikken.

Klokken ...
2007-03-05, Monday, CET 13:23, GMT 12:23
.... blev E-mail adgang nægtet ...
(Den type censur var der mange af under Muhammed-krisen)
Fil 6202 måtte således sendes via andet server-system.

Indicator 2:

=== citat start ===

DR1 s126 man 05 mar (2007, CET) 17:24:20

16:23

Indenrigsfly måtte sikkerhedslande

Et ATR 72 fly fra Cimber Air på vej mod
Karup fik i eftermiddag tekniske
problemer med den ene motor.

Kaptajnen valgte derfor at returnere
til Københavns Lufthavn i Kastrup, hvor
han foretog en såkaldt
sikkerhedslanding.

Flyet med afgang fra Kastrup kl. 13.25
havde i alt 17 passagerer og fem
besætningsmedlemmer om bord.

Årsagen til det tekniske problem
undersøges nu, oplyser Cimber Air.

=== citat slut ====

Hmm ... et *indenrigsk* anliggende (markpointer 22) ?

Nul-tolerance ... hmm ... ?

Har du tænkt dig, at du ligefrem skal ryges ud af din hule, så enhver kan se
din nøgenheds skam (Åb.3,18) ?

Okay, so be it - in the name of the Father!

(Dine handlinger er fundet som værende *døde-gerninger*, såkaldte Ismael'er,
som kun gør mer' skade end gavn.)

-

Last file-OUTPUT:
6204 news:LsUGh.39$kO6.15@news.get2net.dk

File-number: 6205

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 06-03-07 10:47

"Jesus-loves-you" skrev
6205 news:O2YGh.63$pg1.34@news.get2net.dk

[ ... ]

> [...]
> (Dine handlinger er fundet som værende *døde-gerninger*, såkaldte
> Ismael'er, som kun gør mer' skade end gavn.)

Det hedder sig (blandt Menneskenes børn), at det er i orden at angribe
modparten men ikke baglandet, apropos mig har helle-for-delle (Bolsjevikmus
und so weiter).

Men sådan kører denne "forretning" ikke!

Altså:

Der er nogle *spilleregler*, der skal overholdes, og det foregår akkurat som
i en ganske almindelig familie.

Lille Peter på IKKE rive i Charlottes hestehale, og Charlotte må heller IKKE
bide Peter i hånden. Og mor og far må heller ej stjæle æbler i naboens have
eller mishandle deres børn (Matt. 24,49), apropos ...

Nobody is ABOVE the Law° !!!

Opfør dig anstændigt (dsv. civiliseret med en SUND *selvjustits*) og du vil
vinde Øvrigheden(-2)'s
respekt og anerkendelse (Rom. 12,17; 13,1-10.3).

Interrupt Hebr. 5,12; 12,5-11 over-and-out.

-

Last file-OUTPUT:

File-number: 6206

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 06-03-07 11:40

"Jesus-loves-you" skrev
6206 news:iMaHh.7$z66.6@news.get2net.dk

[ ... ]
> Interrupt Hebr. 5,12; 12,5-11 over-and-out.

Interrupt from ...
6208 news:agbHh.10$Xl5.8@news.get2net.dk
6209 news:BgbHh.11$SN6.5@news.get2net.dk

Det her, dét er et *vejkort*. Du kan orientere dig ...

Interrupt from ...
6199 news:2wRGh.18$dR4.12@news.get2net.dk

.... præcis hvorhenne du er; hvor du skal hen (the destination) samt
hvorledes du kommer derhen!

Det er et kort, som er testet (herunder af tusindvis af engle, Hebr. 12,12)
i hoved, ende og r_v!

Hvordan _anden havde du ellers regnet med, at de gennem så mange år har
kunnet overleve rumrejsen (without self-disciplin) ?

-

Last file-OUTPUT:

File-number: 6210

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 06-03-07 11:56

"Jesus-loves-you" skrev
6210 news:TxbHh.12$8s4.4@news.get2net.dk

[ ... ]

> [...]
>
> Hvordan _anden havde du ellers regnet med, at de gennem så mange år har
> kunnet overleve rumrejsen (without self-disciplin) ?

ET-Break:
(2007-03-06, Tuesday, CET 11:45, GMT 10:45)
- "Shall we plat a game of ... [ some words are perhaps missing] ... "

Memory on:
6202 news:SZTGh.36$8h6.5@news.get2net.dk
6203 news:R9UGh.38$bF6.22@news.get2net.dk

(og spillerne er nu begyndt at komme på banen. Derovre er de hvides
*fanebærer*)

Yes, Sir. Let's play together, apropos *Teamwork* ...

Heppekoret spiller nu:
6203 news:R9UGh.38$bF6.22@news.get2net.dk

> Wow - Worship, 1999, blue, CD2, Track04, We will embrace Your move.mp3

11:54
- "Jeg skal hilse."

11:54
- "Fra Øvrigheden."

Hmm ... that must be the Øvrigheden-2 ...

-

Last file-OUTPUT:

File-number: 6211

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 06-03-07 12:11

"Jesus-loves-you" skrev
6111 news:uNbHh.13$mN6.3@news.get2net.dk

> [...]
> *fanebærer*)
>
> Yes, Sir. Let's play together, apropos *Teamwork* ...

[ ... We will embrace Your move ... ]

> [...]
>
> 11:54
> - "Fra Øvrigheden."
>
> Hmm ... that must be the Øvrigheden-2 ...

(2007-03-06, Tuesday, CET 12:04-05, GMT 11:04-05)
- "Direkte transmission."

Yes, Sir:

Og *Dommerne°* er nu også begyndt at ankomme.

Okay, ET ?

12:08
- "Fine."

12:08
- "Meet you there!"

12:09
- "MANKIND!!!"

-

Last file-OUTPUT:

File-number: 6212

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 06-03-07 12:23

"Jesus-loves-you" skrev
6212 news:B%bHh.14$oj7.6@news.get2net.dk

[ ... ]
> [...]
> - "Direkte transmission."
>
> Yes, Sir:
>
> Og *Dommerne°* er nu også begyndt at ankomme.

ET-Break:
(2007-03-06, Tuesday, CET 12:14, GMT 11:14)
- "Skulle jeg ikke dømme?"

12:14
- "Med retsind ?"

12:15
- "Sandelig!"

12:15
- "Det er jeg gammel nok til."

Hmm ... input memory:

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 06-03-07 12:33

"Jesus-loves-you" skrev
6213 news:0bcHh.15$6r7.8@news.get2net.dk

[ ... ]
> ET-Break:
> (2007-03-06, Tuesday, CET 12:14, GMT 11:14)
> - "Skulle jeg ikke dømme?"
>
> 12:14
> - "Med retsind ?"
>
> 12:15
> - "Sandelig!"
>
> 12:15
> - "Det er jeg gammel nok til."

Internal-Interface-Interrupt-program:

Hmm ... memory on:
3983 news:ERo9e.113590$Vf.4184355@news000.worldonline.dk
6167 news:_IdGh.23$0w5.13@news.get2net.dk

> Coming up:
> Internal-program (2007-03-03, Saturday, CET 10:54, GMT 09:54, s139)

?

ET-Break:
(2007-03-06, Tuesday, CET 12:31, GMT 11:31)
- "Please, hang on."

Yes, Sir!

12:32
- "Det er en befaling."

Yes, Sir!

-

Last file-OUTPUT:

File-number: 6214

Fra : Vidal

Dato : 04-03-07 21:42

Jesus-loves-you wrote:
> File 6190 still NOT on-line...

Har det her ungdomshus/faderhus - halløj direkte
noget med kristendom at gøre? Nu har man ikke kunnet
se andet i TV-aviserne de seneste døgn, kan vi ikke
slippe for det her?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Harald Mossige

Dato : 04-03-07 23:36

Vidal wrote:

> Har det her ungdomshus/faderhus - halløj direkte
> noget med kristendom at gøre?

Ja. Og /det/ er en av de sorteste baksidene av kristendommen. Siden du
ikke skjønner det, så skjønner du bare deler av kristendommen.
(Skylappene dine er for trange.)

HM

Fra : Andreas Falck

Dato : 05-03-07 00:21

Harald Mossige skrev i news:45eb4822$0$31522$8404b019@news.wineasy.se

[ ... ]
> Ja. Og /det/ er en av de sorteste baksidene av kristendommen. Siden du
> ikke skjønner det, så skjønner du bare deler av kristendommen.
> (Skylappene dine er for trange.)

Endnu engang demonstrerer Harald at han ikke fatter en brik, og at alene
hans forkvaklede fordomme styrer hans intetsigende ævl.

Fra : Bænni

Dato : 05-03-07 08:05

Andreas Falck wrote:
> [...]
>
> Endnu engang demonstrerer Harald at han ikke fatter en brik, og at alene
> hans forkvaklede fordomme styrer hans intetsigende ævl.

og andresen er endnu et tilfælde af hvordan kristendom kan
udmøntes...... suk

--
Bae9

Rigtige mænd bruger ikke kill-filter!

Fra : Bænni

Dato : 05-03-07 08:04

Harald Mossige wrote:

> Ja. Og /det/ er en av de sorteste baksidene av kristendommen. Siden du
> ikke skjønner det, så skjønner du bare deler av kristendommen.
> (Skylappene dine er for trange.)
>
> HM

vidal går ikke med skyklapper - han er stære-blind

hans fidele facon er dybest ond, men han ved det ikke selv

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 05-03-07 09:08

"Bænni" skrev

> vidal går ikke med skyklapper - han er stære-blind
>
> hans fidele facon er dybest ond, men han ved det ikke selv

Hmm ... egentlig burde jeg ikke spilde tid på dig, men dit ordvalg 'dybest
[set] ond' giver nu alligevel stof til eftertanke, fordi ...

Sæt nu manden har ret, hva' så ? - Burde man da ikke - i så tilfælde -
*omvende* sig (fra dette onde) ?

Jo, så sandelig !

Og derfor må jeg jo selvfølgelig spørge dig, Bæ9:

*Hvori* består dette onde (ifølge dit udsagn) ?

Har jeg begået drab ?
Har jeg stjålet ?
Har jeg lavet vandalismus ?
Eller der det under småtings-afdelingen anklagen lyder ?

Please help my "blindness"

I do care. This is also my *country*, and this is also my planet (Earth) !

-

Last file-OUTPUT:
6196 news:v_PGh.7$iH3.5@news.get2net.dk

File-number: 6197

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 05-03-07 09:28

"Jesus-loves-you" skrev
6197 news:aeQGh.9$EN3.7@news.get2net.dk

[ ... ]
> [...]
>
> Please help my "blindness"
>
> I do care. This is also my *country*, and this is also my planet (Earth) !

Kom så, Bæ9 ...

Skyd på "præsten" (eller skid på "præsten") - I don't care, but ...

Mine medmenneskers velbefindenhed, derimod; ja dét vedkommer mig!

Og hvis jeg har været årsag til noget ondt, så skal det standses, apropos
den såkaldte lille Jihad.

-

Last file-OUTPUT:

File-number: 6198

Fra : Bænni

Dato : 05-03-07 21:45

Jesus-loves-you wrote:
> [...]
>
> Mine medmenneskers velbefindenhed, derimod; ja dét vedkommer mig!
>
> Og hvis jeg har været årsag til noget ondt, så skal det standses, apropos

rolig fister - det var vidals fidele facon jeg talte om

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 06-03-07 11:21

"Bænni" skrev

[ ... file 6198 ... ]

[ ... ]
> rolig fister - det var vidals fidele facon jeg talte om

I know ... but you see:

Lidt selvransagelse tager Kirken° (NB! *ental*) jo vel ikke skade af, 2.
Kor. 13,5.

Og på tilsvarende vis mht. Bolsjevikmus und so weiter ...

Ud med skeletterne-i-klædeskabet og væk med de ilde lugtende bæklatter under
gulvtæppet.

Kom, lad os rense luften.

Hovedrengøring, tak (Hebr. 12,3)!

-

Last file-OUTPUT:

File-number: 6209

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 05-03-07 12:45

"Jesus-loves-you" skrev
6197 news:aeQGh.9$EN3.7@news.get2net.dk

[ ... ]
> I do care. This is also my *country*, and this is also my planet (Earth) !

Memory 1:
6188 news:7BCGh.62$3Y.18@news.get2net.dk

> Vi er ved at bygge en *landingsbane* i ordets symbolske billledlige
> overførte betydning ...

Memory 2 (the program:)
1609 news:0RJ0c.102190$jf4.6143050@news000.worldonline.dk

> 96-09-15.RU1
[ ... ]
> ... Guds Åbenbaring til apostlen Johannes kapittel 10 vers
> 2:
>
> "...(Englen gør krav på planeten og agter at tage den i
> besiddelse)..."

-

Last file-OUTPUT:
[...]

File-number: 6201

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 05-03-07 13:24

"Jesus-loves-you" skrev
6201 news:qpTGh.29$g26.4@news.get2net.dk

[ ... ]

> Memory 2 (the program:)
> 1609 news:0RJ0c.102190$jf4.6143050@news000.worldonline.dk

> [ ... ]

This is a ...

3932 news:JiT7e.112867$Vf.4178310@news000.worldonline.dk

> (2005-04-15, CET 19:53)
> - "Do You wanna play a game of "football" ?"

And this is the *wave* ...

Haven't You never been in Brazil ?

-

Last file-OUTPUT:
[...]

File-number: 6202

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 05-03-07 13:37

"Jesus-loves-you" skrev
6202 news:SZTGh.36$8h6.5@news.get2net.dk

> [...]

Oh, sorry - I forgot this (message):

Heaven-Break (perhaps ET from 2304, Rev.21,16):
(2007-03-05, Monday, CET 13:16, GMT 12:16)
- "Gå Bruden° i møde."

means:
Go (out) and meet the Bride°

The Wave-music (a DK-version) ...
Råb til din Gud, 1996, Track14, Vi hylder Ham.mp3
.... was on at that time.

Bride (not Bridegoom) ?

Hmm ... Rev. 21,2 ?...

13:31
- "Yes, Sir!"

The Wave-music ...
Wow - Worship, 1999, blue, CD2, Track04, We will embrace Your move.mp3
.... was on at that time.

The interrupt-entry-key was/is:

*Justice*-in-the-way-of-Jesus-Christ

-

Last file-OUTPUT:
[...]

File-number: 6203

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 05-03-07 09:07

"Bænni" skrev

6195 news:UxJGh.116$A97.82@news.get2net.dk

Fra : Bænni

Dato : 05-03-07 21:43

Jesus-loves-you wrote:
> [...]
>
> Please help my "blindness"
>
> I do care. This is also my *country*, and this is also my planet (Earth) !

småtingsafdelingen - absolut

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 06-03-07 11:21

"Bænni" skrev

[ ... file 6197 ... ]

> [...]
[ ... ]
> småtingsafdelingen - absolut

Aha! ... Jeg ser, at den herre har *forstand*. Gid Menneskenes børn var
ligeså ...

-

Last file-OUTPUT:
6207 news:DfbHh.9$__4.1@news.get2net.dk

File-number: 6208

Fra : Bænni

Dato : 07-03-07 08:32

Jesus-loves-you skrev om mig:

> Aha! ... Jeg ser, at den herre har *forstand*.

Aha - jeg ser den herre har forstand!!

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 05-03-07 01:32

"Vidal" skrev

[ ... file 6191 ... ]

> Har det her ungdomshus/faderhus - halløj direkte
> noget med kristendom at gøre? Nu har man ikke kunnet
> se andet i TV-aviserne de seneste døgn, kan vi ikke
> slippe for det her?

Som det dig sikkert er bekendt, Villy, har en tråd det med at ændre *emne*
undervejs.

I dette tilfælde er mit indlæg en besked fra en kristen (mig selv) til en
lovovertræder ang. formynderi og navnlig hvorledes sagen, som er meget ældre
end Muhammed-kristen, fremover vil blive håndteret, se ...
6192 news:6hFGh.84$hZ3.50@news.get2net.dk

Mit indlæg har altså INTET at gøre med ungdomshus/faderhus-sagen, hvilket du
også ville have erfaret, hvis du ellers havde læst indholdet, hvorfor jeg
står helt uforstående overfor denne din henvendelse ...

Opfølgning:
News:dk.tom-snak

-

Last file-OUTPUT:
6194 news:%fJGh.115$DY6.35@news.get2net.dk

File-number: 6195

Fra : Vidal

Dato : 05-03-07 10:29

On 5 Mar., 08:03, Bænni <d...@du.der> wrote:
> Harald Mossige wrote:

> vidal går ikke med skyklapper - han er stære-blind
>
> hans fidele facon er dybest ond, men han ved det ikke selv

Du er da forbandet ynkelig, eller i dit eget sprog, patetisk.

Du har det tilfælles med Harald Mossige, du kommer her
og angriber din egen selvopfundne kristendom.

Forskellen er, han tør forsvare sine synspunkter, selvom
de er forkerte og misforståede.

Det kan godt ske, du kører dit eget faderoprør gennem
gruppen her, men du bliver ikke voksen, hvis du ikke
har mod.

Vær dog en mand, istedet for at komme med den skvattede
jammerjerimiade.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 05-03-07 16:08

Vidal skrev:
> [...]
> gruppen her, men du bliver ikke voksen, hvis du ikke
> har mod.
> Vær dog en mand, istedet for at komme med den skvattede

Kun ét spørgsmål:

Hvorfor er det kun Bæ9, der skal holde op med "skvattede
jammerjerimiader" når resten af gruppen gør det samme når det påvises,
at de tager fejl?

Blot en lille, og morsom, tanke på en ellers regnfuld mandag...

Henrik, Dianalund
http://usenet.dk - burde læses af alle *før* de dummede sig...

Fra : Bænni

Dato : 05-03-07 21:50

Henrik Vestergaard wrote:

> Kun ét spørgsmål:
>
> Hvorfor er det kun Bæ9, der skal holde op med "skvattede
> jammerjerimiader" når resten af gruppen gør det samme når det påvises,
> at de tager fejl?

hehe

> Blot en lille, og morsom, tanke på en ellers regnfuld mandag...

bare det ikke regner indeni

Fra : Vidal

Dato : 05-03-07 10:36

On 4 Mar., 23:35, Harald Mossige <hara...@hkabel.net> wrote:

> Ja. Og /det/ er en av de sorteste baksidene av kristendommen. Siden du
> ikke skjønner det, så skjønner du bare deler av kristendommen.
> (Skylappene dine er for trange.)

Det er vist svært at følge med i den sag helt fra Norge,
ser det ud til.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Harald Mossige

Dato : 05-03-07 11:26

Vidal wrote:

> Det er vist svært at følge med i den sag helt fra Norge,
> ser det ud til.

Neida. Vi har / har hatt like tilfeller i norge, de har dem i Frankrike.
Samme tilfellene finnes mange steder. Du kan gå inn på:

http://www.nrk.no/podkast/

Les om podkast. Gå videre til:

http://www.nrk.no/programoversikt/radio/p.sg?p_artikkel_id=&p_forhandsvis_flg=0&p_soketekst=&p_knapp=Vis+nedenfor&p_format=HTML&p_periode=dennedagen&p_type=prog&p_fom_dag=5&p_fom_mnd=3&p_fom_ar=2007&p_p2=P2

Gå ned til programmer i dag:

Mandag 05.03.2007,
10.03 Sånn er livet

Lasta ned og hør radioprogrammet.

Etterpå kan vi diskutere om jeg skjønner hva saken gjelder.

Men som alltit, du hyler som en stukken gris når du blir henvist til
refferanser fra meg.

HM

Fra : Vidal

Dato : 05-03-07 13:29

On 5 Mar., 11:25, Harald Mossige <hara...@hkabel.net> wrote:

> Neida. Vi har / har hatt like tilfeller i norge, de har dem i Frankrike.
> Samme tilfellene finnes mange steder.

Lad os forestille os samme sag i et a-religiøst samfund, f.eks.
Sovjetunionen i 70'erne. En gruppe unge besætter et hus i
Moskva og truer med vold, hvis de ikke får lov at beholde huset.

Hvorlænge tror du, de ville holde, før huset blev ryddet?

5-10 timer er mit bud. Bureaukratiet skulle lige have sin tid
til at køre sagen igennem.

Når de holdt så længe i København, er det udelukkende pga den
kristelige blødsødenhed vort samfund er præget af.

> Men som alltit, du hyler som en stukken gris når du blir henvist til
> refferanser fra meg.

Hehe.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Harald Mossige

Dato : 05-03-07 13:50

Vidal wrote:

> [...]
>
> Når de holdt så længe i København, er det udelukkende pga den
> kristelige blødsødenhed vort samfund er præget af.

Stolt nå, guttehvalpen?

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 05-03-07 13:57

"Vidal" skrev

[ ... ]

> [...]
> Moskva og truer med vold, hvis de ikke får lov at beholde huset.
>
> Hvorlænge tror du, de ville holde, før huset blev ryddet?

Subject: Gorbatjov aflyser Danmarks-besøg (i sidste øjeblik)
6200 news:5TSGh.25$Hq5.7@news.get2net.dk

Ved Tjernobyl-katastrofen gik der nu *fór* lang tid med overhoved at
fortælle befolkningen ... !

> 5-10 timer er mit bud. Bureaukratiet skulle lige have sin tid
> til at køre sagen igennem.
>
> Når de holdt så længe i København, er det udelukkende pga den
> kristelige blødsødenhed vort samfund er præget af.

Nu vil jeg ikke ligefrem postå, at Evangeliet er noget sukkersødt
klisterstads. Der findes eksempler på ...

2712 news:tmHEc.20147$Vf.1103990@news000.worldonline.dk

.... og så segnede Ananias død om !!!

Og dén, der rør' Guds ejendom (1.Kor.3,16-17) kan ...

Interrupt from the Wave ...
6203 news:R9UGh.38$bF6.22@news.get2net.dk

.... vente sig ligeså (Rom. 12,19) !!!

Og det gælder *selvfølgelig* også Nordkorea...

And then I heard a voice from Heaven said:
(2007-03-05, Monday, CET 13:52, GMT 12:52)
- " ... [Jeg, *1] ... blotter mig arm."

*1:
De indklamrede ord er rekonstruerede, dsv. ordene bygger på en midlertidig
antagelse.

-

Last file-OUTPUT:

File-number: 6204

Fra : Vidal

Dato : 06-03-07 09:00

On 5 Mar., 21:45, Bænni <d...@du.der> wrote:

> rolig fister - det var vidals fidele facon jeg talte om

Vil det sige, mit perfid-kursus har været spild af penge?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard