Rosemarys baby er fkødt!!
Fra : Bænni

Dato : 01-03-07 14:45

Hvad blev der af Rosemarys baby?

Det spørgsmål er stillet siden dengang for cirka 30 år siden da
Rosemarys baby forsvandt sammen med et par minutters rulletekster.

Der har været mange konspirationsteorier i den forbindelse, men også før
spørgsmålet dukkede op på det hvide lærrede dengang.

Den største af dem alle er vel nok den der er beskrevet i et værk som
tilhængerne af teorien kalder for biblen.

Læs mere om Rosemarys baby her:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6259139.html

--
Bae9

Rigtige mænd bruger ikke kill-filter!

Fra : Børge

Dato : 02-03-07 10:15

nå da da
hej fra Børge.
Se min hjemmeside.
http://jesusfordanmark.mystiksider.dk/

Fra : Bænni

Dato : 02-03-07 18:29

Børge wrote:
> nå da da
> hej fra Børge.
> Se min hjemmeside.
> http://jesusfordanmark.mystiksider.dk/
>
> "Bænni" <davs@du.der> skrev i meddelelsen

ja - er det ikke vildt?

Tilhængerne påstår at der er en der engang har gået på vandet . ROFL

helt til grin

Fra : Vidal

Dato : 02-03-07 13:10

On 1 Mar., 14:45, Bænni <d...@du.der> wrote:
> [...]
>
> Den største af dem alle er vel nok den der er beskrevet i et værk som
> tilhængerne af teorien kalder for biblen.

Hvad betyder fkødt?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin Andersen

Dato : 02-03-07 14:33

Vidal wrote:

> Hvad betyder fkødt?
>
> --
> Venlig hilsen,
>
> Villy Dalsgaard

Her er det i en sætning: "Jeg vidste at nogen ville fare i fkødt på ham".

Fra : Vidal

Dato : 02-03-07 21:52

Martin Andersen wrote:

> Her er det i en sætning: "Jeg vidste at nogen ville fare i fkødt på ham".

Mon dog? Jeg overvejde det selv, men sammenhold
det med sætningen: Rosemarys baby er fkødt, hvor
ordet vel optræder som et verbum, et tillægsord,
eller lidt mindre sandsynligt et navneord, så
vidt jeg kan skønne.

Altså, Rosemarys baby er smuk, Rosemarys baby er
gået.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard