Biskopper stammer også fra aberne
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 12-02-07 23:47

"Jesus-loves-you" skrev
3589 news:iGMId.84790$Vf.3758824@news000.worldonline.dk
3596 news:MC2Ld.86014$Vf.3805952@news000.worldonline.dk
5009 news:wQflf.2103$Cl2.41836@news000.worldonline.dk
4375 news:JFOWe.68018$Fe7.229546@news000.worldonline.dk

> Dette *faktum* bestyrker mistanken om, at livet her på kloden slet ikke er
> opstået her, men at jorden i sin tid blev "inficeret" af organisk liv
> udefra.

Kristeligt Dagblad skriver Mandag 12. februar 2007, side 4 under
Tro i Verden, følgende:

=== citat start ===

Biskopper stammer også fra aberne

Kenya "Biskopper stammer også fra aberne - uanset om de bryder sig om
tanken eller ej," hedder det i et indlæg i en debat om videnskab og tro, som
ifølge International Herald Tribune i øjeblikket raser i Kenya - landet, som
også er kendt som menneskehedens vugge. Blandt andet fordi det mest
komplette skelet af et af verdens første før-historiske mennesker er fundet
der. Nu ønsker Kenyas nationalmuseum at udstille "Turkana Boy" og er i den
anledning kommet på kant med biskoppen, der leder 35 evangelikale kristne
organisationer i landet. Biskop Boniface Adoyo mener, at de dumme
evolutionstanker dræber troen. Han ønsker udstillingen afblæst. Det har fået
Richard Leakey, fossilekspert og manden, som i 1984 fandt skelettet, til af
fare i flint. "Turkana Boy er en af biskoppens slægtninge," siger han.
Videnskabsmanden frygter, at de kristne bliver så vrede, at de forsøger at
ødelægge udstillingens uerstattelige genstande. Udstillingen åbner i juli og
får blandt andet millionstøtte fra EU.

=== citat slut ====

Hmm ... memory on:

6066 news:u5%zh.32$lp.11@news.get2net.dk

> Der er et ordsprog, som omtrent lyder således:
>
> Slå følge med dem, som søger sandheden, men tag Jer i agt for dem,
> som hævder, at de ikke alene har fundet sandheden men også har
> *patentret* på den.

Jeg er blevet træt af patent mig her-og-der og alle vegne, og hvis du ikke
gør som jeg siger, og fx. vedbliver at barbere folk i Bagdad, så myrder jeg
dig, for Gud er jo kærlighed!

Sandheden må ku' tåle enhver modsigelse. Ellers er den måske slet ikke
Sandheden. Vi må derfor have de kolde facts, *kendsgerningerne*, på bordet
nu.

Øh ... idet der er tale om *uerstattelige* bevismaterialer, givetvis, bør
sådanne genstande slet ikke være på en udstilling. Fanatikere og religiøse
galninge er der jo desværre nok af i denne verden ...

Anvend venligst derfor kopi-genstande ...

Hvilken menneskeart hører for øvrigt Turkana Boy til, og hvor gammel er
han ?

-

Coming up:
Hvorfor træder de (ET) ikke offentlig frem ?

Last file-OUTPUT:
6067 news:Ru%zh.35$ZM.19@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael