Who was Jesus - Einem UFOnaut ?
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 12-02-07 15:27

"Jesus-loves-you" skrev
6064 news:Ac_zh.25$vF7.8@news.get2net.dk

> Daniel-koden 7-tiden og 3½-tider dækkede altså over (i hvert fald) Alfa
> Centauri's galaktiske længde- og breddegrad!
>

> Hmm ... gad vide om Jesus *personligt* havde kendskab til dette ?

> [ ... ]
>
> Let's find out ...

Øh ... en "lille" ubehagelig udlægger (for os kristne) af bl.a. dette, er
vedrørende spørgsmålet:

Who was Jesus ?

For tanken melder sig jo ret hurtigt:

Var Han en af dem (altså en UFOnaut) ?

Et *interessant* spørgsmål for både ortodokse jøder og troende muslimer, som
jo for begge partners vedkommende hævder, at Jesus IKKE kan være
guddommelig, fordi det i så fald vil være et brud på den monoteistiske tro;
altså overbevisningen om, at der kun findes én Guddom. Dette gælder for
øvrigt også for sekten Jehovas Vidner.

Som kristen har jeg lært Jesus at kende som *opstandelsen* og livet (John
11,25 se tillige Salme 41,13), hvorfor jeg selvfølgelig ikke bryder mig om,
dersom Jesus bliver degraderet til blot at være en skabning, men ...

Jesus siger også, at ...

"Jeg er ... sandheden."
(John 14,6)

.... og jeg elsker sandheden, hvorfor jeg ikke finder det farligt at
*undersøge* den. Den burde jo (i så fald) give en *nærkontakt* med
Jesus ...

Og hvis det nu viser sig, at jeg (eller andre) lever på en livsløgn, vil det
da ikke være fuldstændig hul-i-hovedet at vedblive hermed, skønt *Sandheden*
har overbevist en om noget andet ?

Angående Jesus siger Bibelen, at ...

"Og Ordet blev kød og tod bolig iblandt os ... "
(John 1,14)

samt ...

"Derfor måtte Han i ét og alt blive
sine brødre lig."
(Hebr. 2,17)

Og dette kan kun betyde en ting; nemlig at Jesus var 100% et menneske, og
derfor kan Han vel ikke samtidig være en UFOnaut, eller hva' ?

-

Last file-OUTPUT:
6064 news:Ac_zh.25$vF7.8@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
Info: 5965 news:3hEfh.94$Yz5.20@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 12-02-07 15:47

"Jesus-loves-you" skrev
6065 news:fP_zh.28$Pf.14@news.get2net.dk

[ ... ]
> [...]
>
> ... og jeg elsker sandheden, hvorfor jeg ikke finder det farligt at
> *undersøge* den. Den burde jo (i så fald) give en *nærkontakt* med

Der er et ordsprog, som omtrent lyder således:

Slå følge med dem, som søger sandheden, men tag Jer i agt for dem,
som hævder, at de ikke alene har fundet sandheden men også har
*patentret* på den.

> Og hvis det nu viser sig, at jeg (eller andre) lever på en livsløgn, vil
> det da ikke være fuldstændig hul-i-hovedet at vedblive hermed, skønt
> *Sandheden* har overbevist en om noget andet ?

ET-Break:
(2007-02-12, Monday, CET 15:33, GMT 14:33)
- "Jo ... min ven."

-

Coming up:
Hvorfor træder de (ET) ikke offentlig frem ?

Last file-OUTPUT:

File-number: 6066