Nyt rehab-center indviet
Fra : morfar

Dato : 08-02-07 23:17

Nyt rehab-center indviet
Teen Challenge Danmark har netop indviet deres andet rehabiliteringscenter i
Danmark: Elleruphus - Gudbjerg Rehabilitering på Sydøstfyn. I forvejen
driver Teen Challenge Danmark rehabiliteringscentret Betesda i Midtjylland.
Den officielle indvielse af Elleruphus - Gudbjerg Rehabilitering blev
foretaget om eftermiddagen af borgmester i Svendborg, Lars Erik Hornemann,
mens der om aftenen var åbningsgudstjeneste.
Elleruphus - Gudbjerg Rehabilitering er et tilbud til voksne over 18 år med
misbrugs-, psykiske eller sociale problemer. Pengene til det ny
rehabiliteringscenter kommer fra Socialministeriets satspuljemidler, hvor
Teen Challenge allerede i 2004 fik besked om, at man havde fået 5,8
millioner kroner over fire år til etablering af et nyt center.
Elleruphus ligger 15 minutters kørsel nord for Svendborg og 10 minutter fra
svendborgmotorvejen. Det 1500 m2 store hus ligger i landlige omgivelser i
udkanten af landsbyen Ellerup og er omgivet af en parklignende have og store
græsarealer.

Læs mere om Teen Challenge og netværkets andet rehab-center i Karstoft på
www.betesda.dk, samt udslusningscentret i Ølgod på www.skomagergaarden.dk.

--
Hej fra Børge.
Min hjemmeside se ind på.

http://www.jesusfordanmark.mystiksider.dk/

Fra : struer

Dato : 09-02-07 02:04

FUT; dk.pengetiggeri.livstil.

Det vil sige; det rene penge tiggeri som f.eks Niels Westergård¨s
80erne "www.betesda.dk" der ikke kan give de snotforvirede
hjernevaskede klienter den frihed Jesus giver.

Jeg kendte en dame som Jesus sadte fri fra 18års heroinmisbrug på kun
14 dage, så kom hun uheldigt til Brande og damens frihed blev berøvet
af herlighedens idiotlærer.

Jesus helbreder her og nu, hvorfor gør herligheds lederne ikke det
samme når de himler og råber de har Guds kraft i deres Åndelige jeg.

På forhånd tak for din støtte.On 8 Feb., 23:16, "morfar"
<b...@oncable.dk> wrote:

Sponsor (Klip fra www.skomagergaarden.dk)

Skomagergården er kun i live i dag, fordi der har været nogle
mennesker med til at hjælpe økonomisk.
På hjemmesiden her kommer der en sponsorside, hvor man kan se hvem der
støtter skomagergården.

Det vil sige har du et firma, som gerne vil være med til at hjælpe
folk på vej,
kan du støtte os med næsten alt.
For eksempel: madvarer, maskiner, rengøring, husholdning, osv...

Ønsker du at støtte os med en pengegave, er der info herunder:
Tlf. 75 24 19 00 - bank 5990 410 0951 - SE nr. 20 11 64 98 -
info@skomagergaarden.dk

Vi er endnu ikke godkendt til at modtage gaver efter ligningslovens §
12, stk. 3,
da vi ikke har tilstrækkeligt mange givere.

Vi vil blive glade for din gave, fordi det gør en forskel for os.
og vi kvitterer med at skrive dit navn m.m. på sponsorsiden.

Fra : morfar

Dato : 10-02-07 15:08

"struer" <erikelarsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

[...]

<<

var det beder hun var blevet ved med stoffer?
Jeg kendte Nils da han drev betesta.
Han snød ikke nogle men hjalp mange mennnesker.
kunne du ikke finde på noget bedere end at angribe ham personligt, når han
ikke her har hulighed for at svare.

Fra : Bænni

Dato : 10-02-07 18:05

morfar wrote:
> [...]
> Han snød ikke nogle men hjalp mange mennnesker.
> kunne du ikke finde på noget bedere end at angribe ham personligt, når

har fjolset da ike en pc'er - eller er han så oldnordisk i sin hellighed
at han er helt amish-like

--
Bae9

Rigtige mænd bruger ikke kill-filter!

Fra : morfar

Dato : 12-02-07 14:16

"Bænni" <davs@du.der> skrev i meddelelsen

> har fjolset da ike en pc'er - eller er han så oldnordisk i sin hellighed
> [...]

kære ven ikke alle er så ung og klog som dig.
beklager