Re: Ateister klogere en troende
Fra : Harald Mossige

Dato : 01-02-07 13:05

Harald Mossige wrote:

> Nå må du faenmeg gje deg. Eg har ikkje trekkt ein einaste konklusjon.
Gå tilbake og vis kvar eg trekker konklusjoner. Hensikten helger ikkje
midlene. Det er areit at du missliker meg, og skjell meg gjerne ut etter
alle kristne regler. Eg gjer deg bare oppmerksom på at eg antar at du
fusker like mykje når du les bibelen som når du les innlegga mine. Du
pryder deg med merkelappen: "kristen". Eg aksepterer at du lever slik
som kristne skal leva, - eller er det bare måten å snakke på som avgjer.
Same det. Eg betrakter deg som direkte ond. Uansett, du vitner om
kristendommen.

Det er hårde ord.

Hehe, indskyld, initialerne skulle have været
HN, ikke HM. Vi kender jo begge problemet med
slåfejl, ikke Harald?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard
***********

Og da ulven virkelig kom, og gutten ropte "ULV", da var der ingen som
trodde på ham.

HM

Fra : ThomasB

Dato : 01-02-07 13:25

Harald Mossige skrev:
> [...]

Jeg forstår ikke hvorfor i ikke bare accepterer resultatet af undersøgelsen.
Det er jo ikke ligefrem fordi verden bliver anderledes af den grund.

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-02-07 14:17

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Jeg forstår ikke hvorfor i ikke bare accepterer resultatet af
> undersøgelsen. Det er jo ikke ligefrem fordi verden bliver anderledes
> af den grund.

Hov-hov. Den er jo udført af en *kontroversiel* forsker. Så skal man
selvfølgelig ikke stole på resultatet.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bekan

Dato : 01-02-07 14:40

Jens Bruun wrote:
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Hov-hov. Den er jo udført af en *kontroversiel* forsker. Så skal man
> selvfølgelig ikke stole på resultatet.

Det er godt nok utrolig hvor I tæsker over dette her.

Hver en enfoldig sjæl må da selv kunne tage stilling til denne type
undersøgelse - eller skal man helst umyndiggøres her inde på den lukkede...

Fra : Vidal

Dato : 01-02-07 20:55

Jens Bruun wrote:

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Hov-hov. Den er jo udført af en *kontroversiel* forsker. Så skal man
> selvfølgelig ikke stole på resultatet.

http://www.aabenraaugeavis.jobzonen.dk/artikel:3125

De, der ikke lever op til til HNs succeskriterier, er dumme:

Negre er dumme.
Fattige er dumme.
Kristne er dumme.
Kvinder er dumme.
Arbejdere er dumme.
Arbejdsløse er dumme.
De, der ikke har succes, er dumme.
De, der kan spille violin, men ikke kan lægge to og to sammen, er dumme.

Skåret over Helmuths tættekam.

Velbekomme.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : @

Dato : 02-02-07 18:50

On Thu, 1 Feb 2007 14:16:35 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

>Hov-hov. Den er jo udført af en *kontroversiel* forsker. Så skal man
>selvfølgelig ikke stole på resultatet.

undersøgelsen er ikke udført af Helmuth Nyborg
han har bare konkluderet på en undersøgelse udført af andre

/Albert Camus/

Fra : Patruljen

Dato : 01-02-07 13:58

On 1 Feb., 13:24, "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote:

> Jeg forstår ikke hvorfor i ikke bare accepterer resultatet af undersøgelsen.
> Det er jo ikke ligefrem fordi verden bliver anderledes af den grund.

Lige nøjagtig -
Verden er ikke ændret fordi en undersøgelse bekræfter, hvad vi altid
har vidst

Venlig hilsen Bruun

Fra : Kaj H. Sørensen

Dato : 08-07-07 07:53

"Harald Mossige" <haraldm@hkabel.net> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Villy Dalsgaard
>
> Og da ulven virkelig kom, og gutten ropte "ULV", da var der ingen som

Ja, den kender jeg da!

Kaj