At gnaske flæskesvær/onanere i kirken
Fra : Patruljen

Dato : 08-01-07 22:41

Jeg syntes dette indlæg er så festligt, at jeg syntes morskaben bør
deles :

Regards Bruun

At gnaske flæskesvær/onanere i kirken

1997 gik jeg ofte til julegudstjenester, for jeg elsker når salmer
synges, som jeg kender, og prædikener er ofte interessante - men
diverse indgangsbøn-ritualer keder, så jeg læser i medbragt
læsestof.

Det var en avis og tre meter fra mig sad nærmeste anden kirkegænger,
en narkomantype, og han blev vred, selvom jeg ikke knitrede med
siderne - pludselig gik han midt i gudstjenesten.

I min egen kirke 2005 gentog det sig og andenpræsten sad foran mig og
kunne høre når sider vendtes, men de overdøvede ikke noget. Hun
skældte mig ud, hviskende, hvad jeg ignorerede.

Idag forestod hun kirkefrokost og var imponerende elskværdig da jeg
spurgte kritisk til kirkens pro-BZ-kampagne, og havde klart dårlig
samvittighed ved hendes usaglige irritation to år tidligere. Jeg havde

bevidstgjort hende om, hvad kirkeliv er om, og det er ikke at genere
uskadelige afvigere.

Hvis man smaskende åd flæskesvær under gudstjenesten (eller andet
møde), så bør det tolereres, hvis det ikke overdøver.

Hvis man var en extrem-særling og onanerede under en gudstjeneste,
uden at sprøjte på nogen og uden at overdøve, så ville det også
være
at sætte systemet på en test, som ville være en Guds gave mht at
oplyse til tolerance hos kirkepersonalet m.m

At man afprøver grænser må folk ignorere eller tage som en oplevelse

Ikke at jeg gider - men vi ville opnå et mere bevidstgjort og mere
festligt samfund,hvis flere uhæmmet søgte grænser, dog uden fysisk
vold, tyveri eller tyvsk bedrag.

Bo Warming.