At gnaske flæskesvær/onanere i kirken
Fra : Patruljen

Dato : 08-01-07 01:47

Jeg syntes dette indlæg er så morsomt og festligt, at det fortjener
at blive foreviget også på
dk.livssyn.kristendom

God fornøjelse.

Regards Bruun

At gnaske flæskesvær/onanere i kirken

1997 gik jeg ofte til julegudstjenester, for jeg elsker når salmer
synges, som jeg kender, og prædikener er ofte interessante - men
diverse indgangsbøn-ritualer keder, så jeg læser i medbragt
læsestof.

Det var en avis og tre meter fra mig sad nærmeste anden kirkegænger,
en narkomantype, og han blev vred, selvom jeg ikke knitrede med
siderne - pludselig gik han midt i gudstjenesten.

I min egen kirke 2005 gentog det sig og andenpræsten sad foran mig og
kunne høre når sider vendtes, men de overdøvede ikke noget. Hun
skældte mig ud, hviskende, hvad jeg ignorerede.

Idag forestod hun kirkefrokost og var imponerende elskværdig da jeg
spurgte kritisk til kirkens pro-BZ-kampagne, og havde klart dårlig
samvittighed ved hendes usaglige irritation to år tidligere. Jeg havde

bevidstgjort hende om, hvad kirkeliv er om, og det er ikke at genere
uskadelige afvigere.

Hvis man smaskende åd flæskesvær under gudstjenesten (eller andet
møde), så bør det tolereres, hvis det ikke overdøver.

Hvis man var en extrem-særling og onanerede under en gudstjeneste,
uden at sprøjte på nogen og uden at overdøve, så ville det også
være
at sætte systemet på en test, som ville være en Guds gave mht at
oplyse til tolerance hos kirkepersonalet m.m

At man afprøver grænser må folk ignorere eller tage som en oplevelse

Ikke at jeg gider - men vi ville opnå et mere bevidstgjort og mere
festligt samfund,hvis flere uhæmmet søgte grænser, dog uden fysisk
vold, tyveri eller tyvsk bedrag.

Bo Warming.

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-07 13:53

Man bør gøre hvad man har lyst til når man ikke generer andre fysisk.
Er man imod det, er man intolerant
JEg har aldrig onaneret offentligt, men nedenstående er et godt
tankeeksperiment, og da jeg har marcheret og snakket med Moses Hansen
og Ruth og været med til en Faderhusgudstjeneste, er jeg sikker på at
hvis nogen under en sådan onanerede, vil ville de være civiliserede og
ignorere.
Kun når voldelige BZ med malinghærværk skader deres kirke, ringer de
efter politiet

Hvis jeg var til koncert i Ungeren og onanerede, så er det vist
utænkeligt at de ville være lige så modne og ignorerende som de
kristne.

De ville volde, selvom sæd er let at fjerne, og den maling de smider
på mine havemøbler og i Ruths kirke er umulig at fjerne.
De har kryptiske sondringer for deres intolerance mod sexister og
racister og de er ligeglade med om meningsmodstandere kun bruger
ord - BZ vil vold for voldens skyld .Hitler brugte vold af
idealistiske grunde men BZ er hadere. Som endnu ikke har magt som agt.
Deres allierede muslimerne kan kan meget let få magt som agt i
Danmark.

Fra : Karin

Dato : 14-01-07 10:29

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

[...]

Nogle mennesker går i kirke, for at 'få noget med hjem'. Det kan, faktisk,
værutrolig svært at koncentrere sig, når en sidder og læser en avis eller
gnasker flæskesvær. Ligesom det er møgirriterende, når nogen sidder bagved
en og rasler med slikposer og lign.
At afholde sig fra disse ting kaldes almindelig hensyn til andre. Det er
faktisk helt i orden at vise, at man ind imellem tænker på andre end sig
selv!

Fra : Karin

Dato : 14-01-07 10:40

"Karin" <K@Larsen> skrev i en meddelelse

> [...]
> gnasker flæskesvær. Ligesom det er møgirriterende, når nogen sidder bagved

Jeg var lige lidt for hurtig der.
Der skulle stå: ' Ligesom det er møg irriterende, når nogen sidder bagved en
og rasler med slikposer og lign. i biografen. Det virker forstyrrende.'

Fra : Martin Johansen

Dato : 17-01-07 23:32

Karin <K@larsen>:

> [...]

>og rasler med slikposer og lign. i biografen. Det virker forstyrrende.'

Hvis nogen onanerede bag dig i kirken, ville du næppe opdage
noget, medmindre du er ekstremt hys med at ingen må røre på sig.
Hvilke slags støjgener kan der komme af ikke-vindjakkepolyester
stof som svagt gnides i armhulen med en frekvens på ~100Hz? Blød
bomuld laver ingen gnidnings støj som kan sammenlignes med
slikpapir/avis

--
   Copyright© Martin Johansen, 2006
   http://www.geocities.com/martinhonorejohansen

Fra : Lyrik

Dato : 18-01-07 11:14

Den 17.01.2007 kl. 23:32 skrev Martin Johansen <m@j.dk>:

> [...]
> stof som svagt gnides i armhulen med en frekvens på ~100Hz? Blød
> bomuld laver ingen gnidnings støj som kan sammenlignes med
+++++++++++
Du kan kalde dig hvad somhelst. Men indlægget oser af Bo Warming.
Din egoisme er af en dimension som om hele din person var en stor stiv pik
du forlangte at verden skulle gnide uafladeligt! Du er ulidelig!!

--
Hilsen Jens "OS-X-TIGER for MAC"

Fra : Bo Warming

Dato : 18-01-07 12:37

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote in message
news.tmchd4jpcof222@lyriks-computer.local...

> [...]
> Din egoisme er af en dimension som om hele din person var en stor
> stiv pik du forlangte at verden skulle gnide uafladeligt! Du er

Ingen tvinger dig til at gnide eller læse

ULIDELIG ER muslimvoldsmænd mod urmagere, brostenkastere mod politi,
tyve , stor bedragere osv

men du er for sart hvis du læser blot for at forarges og gør til
syndebuk den forfatter du valgte at blive forarget over

Men tak for din smiger om, at du via din grundige research har
gennemskuet min stil og alligevel er afhængig af din vedvarende
læsning

Det er bedre at blive gennemskuet end at blive overset = Det du ikke
dør af bliver du stærkere af (Nietzsche)

Er der noget galt ved at være egoist - eller at ose af det når man
ikke er i rum med den man lokker til at læse sin ord-onani?

Fra : ThomasB

Dato : 15-01-07 01:16

> [...]

> At afholde sig fra disse ting kaldes almindelig hensyn til andre. Det er
> faktisk helt i orden at vise, at man ind imellem tænker på andre end sig

Hørt!

Fra : Patruljen

Dato : 21-01-07 21:09

Karin skrev:

> Det er faktisk helt i orden at vise, at man ind imellem tænker på andre end sig
> selv!

Men netop derfor kan " man " vel også tage hensyn til en avislæser
eller en onanist ?

Bruun