MS Windows
briani 27239
æøå i mails og indlæg til NG
Fra : MigSelv \(6400\)

Dato : 30-03-07 09:25

Hej NG'ere

Hvorffor kan jeg ikke få min XP til at skrive æ,ø og å, når jeg skriver
mails og indlæg i NG'erne ?

Fra : Holst

Dato : 30-03-07 10:31

MigSelv (6400) wrote:

> Hvorffor kan jeg ikke få min XP til at skrive æ,ø og å, når jeg skriver
> mails og indlæg i NG'erne ?

Det er ikke godt at vide. Nævn hvilket program du bruger, og vælg så en
passende nyhedsgruppe at poste dit indlæg i, for der er nyhedsgrupper
specifikt om disse programmer.

Fra : John

Dato : 30-03-07 10:58

Holst formulerede:

Fra : Holst

Dato : 30-03-07 11:41

John wrote:

Ja, det kunne jeg også have gjort. Men det er jo givetvis ikke på den
computer - eller blot med det mailprogram - at problemet er, idet der jo
var fine æ, ø og å i hans indlæg.

Fra : Jama

Dato : 30-03-07 11:37

"MigSelv (6400)" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG'ere
>
> Hvorffor kan jeg ikke få min XP til at skrive æ,ø og å, når jeg skriver
> mails og indlæg i NG'erne ?

Er du sikker på, Du ikke har været i Tastaturet og indstillet noget der,
mener jeg engang havde samme problem, det var noget med "alt og Fn"
tasterne, der dkulle trykkes på.
Mvh.Jama