MS Windows
briani 27239
Nyheder som gadget i Vista?
Fra : Henning

Dato : 27-03-07 13:15

Findes der nogle danske nyhedssider, som kan installeres som gadget i
Vista Sidebar?

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 27-03-07 15:07

Henning skrev:

> Findes der nogle danske nyhedssider, som kan installeres som gadget i
> Vista Sidebar?

Jeg har RSS-feed fra DR kørende med standard gadget, så kommer
overskrifterne rullende af sig selv. Vil jeg læse hele nyheden klikker
jeg blot...

--

...::JMJ::..

Fra : Autocadster

Dato : 27-03-07 20:27

"..::JMJ::.." <kaliffen@privat.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg har RSS-feed fra DR kørende med standard gadget, så kommer
> overskrifterne rullende af sig selv. Vil jeg læse hele nyheden klikker
> jeg blot...

Hvordan har du fået det til at virke ?

Fra : Henning

Dato : 27-03-07 21:16

On Tue, 27 Mar 2007 21:27:00 +0200, "Autocadster"
<autocadster@gmail.com> wrote:

>"..::JMJ::.." <kaliffen@privat.dk> skrev i meddelelsen
>
>Hvordan har du fået det til at virke ?
http://www.dr.dk/nyheder/service/feeds/allenyheder - vælg at abonner
på RSS, så har du den med i Vistas RSS-gadget