MS Windows
briani 27239
Mail subject starter altid med spam
Fra : Peter

Dato : 27-03-07 09:58

Hej

Måske forkert NG, for så må I tilgive mig.

Kort fortalt handler det om min outlook og Norton antivirus.

Når jeg får mail starter emnefeltet i 99 % af tilfældende med "spam" og så
kommer emnet.

Hvordam får jeg instillet Norton (går jeg ud fra) så den meddelse SPAM ikke
kommer mere.

Mvh
Peter

Fra : Asle Bjerva

Dato : 27-03-07 10:26

Peter wrote:
> [...]
> og så kommer emnet.
>
> Hvordam får jeg instillet Norton (går jeg ud fra) så den meddelse

Fortell Norton at avsender er Ok.I Norton kontrollpanel under "spam", kan en
konfigurere slike adresser, samt lage andre regler for behandling av
mail.Her kan man også endre [SPAM] foran suspekte mailer til noe annet...
Norton antar at all mail er fra SPAM kilder, man må lære programmet opp
etter hvert.
--
AsleB;Oslo