MS Windows
briani 27239
Omdanne Mediecenter filer
Fra : Joel

Dato : 25-03-07 12:48

Hej gruppe (hvis det da er den rigtige)

Hvordan omdanner man filer, optaget i Mediecenter på PC'en, ( jeg tror de
hedder .dvr-ms) til alm. video, der kan ses på DVD'en.

Mvh. JL

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 25-03-07 13:37

Joel skrev:

> Hej gruppe (hvis det da er den rigtige)

I <http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.teknik.htpc> er der måske
større chance for kvalificeret hjælp.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Elmo Blatch

Dato : 25-03-07 15:15

"Joel" <joel@tover.dk> wrote in message
> Hej gruppe (hvis det da er den rigtige)
>
> Hvordan omdanner man filer, optaget i Mediecenter på PC'en, ( jeg tror de
> hedder .dvr-ms) til alm. video, der kan ses på DVD'en.
>
> Mvh. JL

VideoRedo f.eks.
http://www.videoredo.com/

vh
EB

Fra : Pico

Dato : 25-03-07 22:59

Elmo Blatch wrote:
> "Joel" <joel@tover.dk> wrote in message

> VideoRedo f.eks.
> http://www.videoredo.com/

Ja og det er godt og hurtigt samt det kan bruges til andre formateer også

--
MVH
Pico