MS Windows
briani 27239
Mangler driver.
Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 24-03-07 12:26

Hej. Jeg har en X-One Mediacenter PC med et "Planet WL-8315" trådløst kort.

Dette kort er åbenbart ikke understøttet i Vista.

Det mest irriterrende er, at da jeg for et par måneder siden installere
Vista første gang (forsøg), fandt jeg en fungerende driver. Der er ingen
hjælp på Planet´s hjemmeside, heller ikke på X-One´s.

Jeg har googlet frem og tilbage...uden held.

Så vidt jeg husker var det noget med, at chippen på mit kort er den samme
som chippen på et mere kendt kort.

Håber nogen har et bud på, hvor jeg kan finde en driver.

Mvh

Jasper

Fra : Gamle

Dato : 25-03-07 23:53

Jasper Norman Ahrensbach wrote:
> [...]
> installere Vista første gang (forsøg), fandt jeg en fungerende
> driver. Der er ingen hjælp på Planet´s hjemmeside, heller ikke på

http://www.planet.com.tw/download.php
her findes driver til dit kort.
ftp://ftp1.planet.com.tw/Wireless_Lan/WL-8315/UT-WL8315v1090.zip

Mvh.
Torben

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 27-03-07 23:27

> http://www.planet.com.tw/download.php
> her findes driver til dit kort.
> ftp://ftp1.planet.com.tw/Wireless_Lan/WL-8315/UT-WL8315v1090.zip

Ja, det kører sgu!

Jeg havde ellers fat i programmet på et tidspunkt... men eftersom det lun så
ud til at være et utility program, gjorde jeg ikke mere ved det.

Men jubii!!! deviceman > reinstall driver > finde mappen med programmet > på
nettet. Var ellers ved at overveje om jeg skulle bytte om på netværkskortene
på en xp maskine jeg har stående.

Mvh

Jasper