MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Nedlukning af MS Outlook 2003
Fra : Filip

Dato : 22-03-07 09:05

Jeg har fundet ud af at min outlook bruger ret mange ram når jeg ikke har
brug for den. Alligevel ligger den nede ved siden af uret når jeg har
afsluttet programmet, og jeg kan se den i joblisten. Hvordan er det nu lige
jeg får den til at afslutte sig selv helt, så den ikke tapper min maskine
for de dyrebare ram?

Filip

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 23-07-07 22:28

"Filip" <filipravn@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lige
> jeg får den til at afslutte sig selv helt, så den ikke tapper min maskine

Når jeg afslutter min Outlook 2003, så afsluttes den helt. Er du sikker på
at
du ikke trykker på minimer boksen (-) istedet for afslut boksen (X)?

> Filip
Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Filip

Dato : 24-07-07 13:56

> Når jeg afslutter min Outlook 2003, så afsluttes den helt. Er du sikker på
> at
> du ikke trykker på minimer boksen (-) istedet for afslut boksen (X)?

Ja det er jeg sikker på at jeg ikke gør. Desuden skal du nok lige se efter
datoen for de indlæg du svarer på. Det er over 4 mdr siden jeg postede dette
indlæg, så sandsynligheden for at jeg opdagede at du svarede er
bemærkelsesværdig lille - bare så du ikke bliver overrasket over det en
anden gang....

Men problemet er nu løst - men pga tidsperioden kan jeg ikke rigtig huske
hvad jeg gjorde

Filip