MS Windows
briani 27239
Grafik driver Til Gateway 3560 laptop
Fra : Stone

Dato : 19-03-07 21:07

Hej nogen der ved hvor jeg finder de driver til det kort tror det er det

INTEL EXTREME 2 GRAPHICS
32 MB SHARED VIDEO MEMORY

Mvh Steen

Fra : Bjarne Chr

Dato : 19-03-07 21:31

"Stone" <Stjo@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hej nogen der ved hvor jeg finder de driver til det kort tror det er det
> INTEL EXTREME 2 GRAPHICS 32 MB SHARED VIDEO MEMORY
>

> Mvh Steen
-----------------
Hej du kan jo prøve her
http://support.intel.com/support/graphics/sb/CS-009482.htm
Bc

Fra : Stone

Dato : 19-03-07 22:57

Kan ikke finde ud af hvad det skal være for en af dem over på intels side

Det er en Intel Celeron M Processor 370 der sidder i den Bærbar

Som Sagt en Gateway 3560

Mvh Steen

Fra : Ole C

Dato : 20-03-07 03:58

Stone skrev blandt andet:

> Kan ikke finde ud af hvad det skal være for en af dem over på intels
> side
> Det er en Intel Celeron M Processor 370 der sidder i den Bærbar
>
> Som Sagt en Gateway 3560

På laptop-producentens side:
http://support.gateway.com/support/drivers/dlcenter.asp

--
vh
Ole C.

Fra : Stone

Dato : 20-03-07 06:07

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> På laptop-producentens side:
> http://support.gateway.com/support/drivers/dlcenter.asp
>
> --
> vh
> Ole C.

Hej Ole ja har været der over og hentet alt men synes ikke jeg kan få mit
grafik kort til at virke kan du fortælle hvad det er lige for nogen driver
på deres hjemme side har fået alle de andre gule advarsler væk inde i
enhedshåndtering men mangler ved skræmkort og så noget vga
Jeg kører XP Pro DK

På forhånd tak Mvh Steen

Fra : Ole C

Dato : 20-03-07 14:28

Stone skrev blandt andet:

> [...]
> nogen driver på deres hjemme side har fået alle de andre gule
> advarsler væk inde i enhedshåndtering men mangler ved skræmkort og

Jeg har ikke studeret siden nøjere, men gav dig henvisningen, fordi det med
laptops som udgangspunkt er bedst at hente drivere hos producenten af
maskinen og ikke hos underleverandørerne.
Jeg har ikke noget bud på hvorfor du ikke kan få det til at virke.

--
vh
Ole C.

Fra : jama

Dato : 20-03-07 07:25

Stone wrote:
> Hej nogen der ved hvor jeg finder de driver til det kort tror det er
> det
> INTEL EXTREME 2 GRAPHICS
> 32 MB SHARED VIDEO MEMORY
>

> Mvh Steen
Brug dette program til, at se hvad du har af Hardware "SIW" Har selv to
bærbare med Intels grafik. Går du ind på Deres Hjemmeside suport driver, er
der ikke mange at vælge mellem af driver til Bærbar m.Intels Grafikkort. Men
prøv nu SIW, det er gratis og fortæller som sagt, hvilken grafikkort du har.
Mvh.Jama

Fra : Stone

Dato : 21-03-07 06:15

Takker for hjælpen det er klaret