MS Windows
briani 27239
Tastatur lås?
Fra : Ukendt

Dato : 18-03-07 21:57

Davs Gruppe

Mit tastatur har lige låst sig.
Min hustru sad og skrev, da hun kom til at ramme flere taster på een
gang(???) efterfølgende virker tastaturet ikke.
Der er tale om et logitec cordless keyboard (Y-RJ20)
Jeg har prøvet at reconnecte, uden held, har også skiftet batterier.
ledningerne sidder rigtigt og musen, som er på samme connection virker
også endnu.
Nogle af "udenoms" tasterne virker stadigvæk, som f.eks scroll knappen
og shutdown knappen. Det tyder jo på at tastaturet er låst på en eller
anden måde, er der nogen af jer, der evt kunne hjælpe?

Mvh René

Fra : Henning

Dato : 18-03-07 22:14

On Sun, 18 Mar 2007 21:56:32 +0100, Tuba <tubaneser SnabelA
tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>og shutdown knappen. Det tyder jo på at tastaturet er låst på en eller
>anden måde, er der nogen af jer, der evt kunne hjælpe?

Har hun fået aktiveret handicap-hjælp? Du burde kunne se det i
system-tray i nederste højre hjørne. Der kan man f.eks. sætte, at
tasten skal holdes nede i et sekund, før der sker noget.

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-07 23:59

On Sun, 18 Mar 2007 22:13:43 +0100, Henning <no.mail@all.invalid>
wrote:

>Har hun fået aktiveret handicap-hjælp? Du burde kunne se det i
>system-tray i nederste højre hjørne. Der kan man f.eks. sætte, at
>tasten skal holdes nede i et sekund, før der sker noget.

Nej. det kører ikke.

Mvh René

Fra : jama

Dato : 19-03-07 09:31

Tuba wrote:
> [...]
> og shutdown knappen. Det tyder jo på at tastaturet er låst på en eller
> anden måde, er der nogen af jer, der evt kunne hjælpe?

Hvad med, at fjerne Tastatur i Enhedshåndtering og så genstarte. Ellers er
der denne Hjemmeside med forskellige råd ang. fejl i Windows.

http://www.windowsreinstall.com/winxppro/installxpcdrepair/indexfullpage.htm

http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#installering_repair
Mvh.Jama

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-07 18:53

On Mon, 19 Mar 2007 09:31:22 +0100, "jama" <nonspam@mail.com> wrote:

>Hvad med, at fjerne Tastatur i Enhedshåndtering og så genstarte. Ellers er
>der denne Hjemmeside med forskellige råd ang. fejl i Windows.

> [...]

Hejsa

Tak for linkene

Har været ude at rejse, så jeg har ikke haft tis til at kigge på
sagerne.

Tak for hjælpen indtil videre.

René