Delphi bog ?
Fra : Jens Jespersen

Dato : 02-07-01 11:51

Hej !

Jeg leder efter lidt læsestof til sommerferien - hvilken Delphibog kan I
anbefale ?

Jeg har programmeret meget i Turbo Pascal og i løbet af det sidste års tid
har jeg da også fået lavet et par programmer i Delphi, men jeg har en ide
om, at jeg ikke har fået lavet det hele på den mest hensigtsmæssige måde ;-|

Kom med nogle forslag !

--
Jens

Fra : Thomas P

Dato : 02-07-01 12:17

> Jeg leder efter lidt læsestof til sommerferien - hvilken Delphibog kan I
> anbefale ?

Mastering Delphi x !

--
- Thomas
~~~~~~~~

Fra : Michael

Dato : 03-07-01 17:05

> Jeg leder efter lidt læsestof til sommerferien - hvilken Delphibog kan I
> anbefale ?

Jeg har 2 Delphi bøger som måske kunne interessere dig, de er begge helt nye
og aldrig brugte/læste
Delphi 4, Unleashed, The Comprehensive Solution
af Charlie Calvert
ISBN 0-672-31285-9

kr. 300 kr (nypris kr. 600)

Jeg har også denne her
Object Pascal med Delphi, lærebog i struktureret programmering
af Ole Witt-Hansen
ISBN 87-571-2377-2
kr. 150 (nypris 300)

/michael

Fra : FreeAll

Dato : 04-07-01 20:29

Jeg er selv ret vild med "Delphi 4 Programmering" af Per Amdal Steffensen.
Den er skrevet til D4, men eksemplerne er stadig meget vard.
ISBN 87-616-0039-3

--
- FreeAll (freeall@freeall.dk <> www.freeall.dk)

Fra : FreeAll