Indføring i tabeller og stylesheets
Fra : Preben Nielsen

Dato : 02-07-01 12:01

Findes der en grundig og samtidig letforståelig indføring i
tabeller og stylesheets - helst på dansk?
Det jeg har brug for er at bruge tabellerne til at placere tekst
og billeder. Så enkle beskrivelser af tabeller til afbilding af
dataskemaer er ikke tilstrækkelige.
Jeg har prøvet at læse W3's "afhandling", men den er tung og
svær, synes jeg. Jeg har brug for noget mere pædagogisk!
Aktuelt har jeg problemer med at finde ud af hvad table-layout
"fixed" henh. "auto" handler om. Jeg kan se at de gør en forskel,
men kan ikke se hvad de gør. Og jeg forstår ikke W3's
beskrivelse.

--
Brug Validator service: http://www.html.dk/validator
- Tast din URL én gang, og validér dokumentet hos 12 validatorer

Fra : Heidi Bille

Dato : 02-07-01 13:52

Prøv www.html.dk

--
Life is a process - not a principle
A mystery to be lived - not at problem to be solved