45 knallert
Fra : KC Christiansen

Dato : 12-03-07 18:34

Hejsa!

Ser mig om efter en 45 knallert.... den skal være driftsstabil og køre 2*20
km hver arbejdsdag..

Hvad skal jeg gå efter?

mvh

KC

Fra : Allan Riise

Dato : 12-03-07 18:46

KC Christiansen wrote:
> Hejsa!
>
> Ser mig om efter en 45 knallert.... den skal være driftsstabil og
> køre 2*20 km hver arbejdsdag..
>
> Hvad skal jeg gå efter?

Hvor høj er du og er du tung/meget tung?
Skal den køre dig på arbejdet om vinteren også, når det kan lade sig gøre?
Er prisen underordnet?

--
Allan Riise

Fra : KC Christiansen

Dato : 12-03-07 18:53

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Skal den køre dig på arbejdet om vinteren også, når det kan lade sig gøre?
> Er prisen underordnet?

186 cm/100 kg.. Vinter tager jeg bussen eller låner fruens bil (hvis jeg
må!! Nej hvis det passer med hendes job)*gg*... Prisen er max 12.000

mvh

KC

Fra : Allan Riise

Dato : 12-03-07 19:01

KC Christiansen wrote:
> [...]
>>

> 186 cm/100 kg.. Vinter tager jeg bussen eller låner fruens bil (hvis
> jeg må!! Nej hvis det passer med hendes job)*gg*... Prisen er max

Hvis du ikke er interesseret i at tune o.s.v. så ville en rimelig billig
4-takter måske være et godt valg, de kører godt, har godt moment og god
benzin økonomi.

Kig her..

http://www.billigscooter.dk/products/productlist.aspx?MenuItemID=692

--
Allan Riise
Som intet har med ovenstående forretning at gøre...

Fra : Klaus (DK)

Dato : 13-03-07 00:51

Jeg er ikke enig i at en 4-takter har et godt moment. Hvis det er det du
går efter, så er det en 2-takter.
Jeg har prøvet begge dele.